reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

11 mln subskrybentów discovery+

dodano: 2021-02-22 14:49
autor: Jerzy Kruczek | źródło: Discovery/satkurier.pl

Discovery+ Player 22 lutego br. Discovery poinformował, że ma ponad 11 mln subskrybentów usługi discovery+, a do końca miesiąca powinien osiągnąć poziom 12 mln. To znacznie mniej niż ma Netflix, który zakończył 2020 rok z liczbą 203,66 mln subskrybentów na całym świecie oraz Disney+, który miał ich wówczas 94,9 mln.

Discovery+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Serwis Discovery+ zadebiutował w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Indiach w 2020 roku. Zastąpił usługę dplay. W Stanach Zjednoczonych serwis pojawił się 4 stycznia 2021 roku, a następnie zaczął proces wkraczania na ponad 25 kluczowych rynków, w tym do krajów skandynawskich, Włoch, Holandii i Hiszpanii. Serwis ma pojawić się również w Ameryce Południowej, m.in. w Brazylii, oraz w niektórych krajach Azji. W Polsce marka discovery+ zadebiutowała 8 grudnia ub.r. jako kolekcja w ramach usługi Player.
 

Rok 2020 był rokiem zmian, wyzwań i możliwości, a nasza firma wykazała się niesamowitą odpornością, kreatywnością i skupieniem jako jeden globalny zespół. Zakończyliśmy ten rok z dużym rozmachem operacyjnym oraz świetnym zarządzaniem i kontrolą naszych globalnych biznesów, co daje nam wyjątkową pozycję, aby zrównoważyć podstawową i następną generację biznesową.

Obiecująco zaczęliśmy 2021 rok wraz z udanym wprowadzeniem discovery+. Przekroczyliśmy obecnie liczbę 11 mln subskrybentów na całym świecie, a do końca lutego powinniśmy osiągnąć poziom 12 mln, co podkreśla wartość inwestycji, które poczyniliśmy w treści, uwielbiane osobowości i marki o ogromnej atrakcyjności konsumenckiej, wspierane przez wiodące w branży możliwości DTC.

Nasza niezrównana globalna skala i możliwość obsługi klientów na całym świecie dzięki prawdziwie zróżnicowanej ofercie na wielu platformach, a także nasze solidne przepływy pieniężne, nawet przy znacznych inwestycjach w inicjatywy nowej generacji i trwającej pandemii COVID-19, pozwalają nam osiągnąć zrównoważony, długoterminowy wzrost i budować długofalową wartość dla akcjonariuszy

- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

79 zł Więcej...

Antena DVB-T Sonus TV wzm. 40dB

Antena SONUS pokojowa jest przeznaczona do pracy wewnątrz budynków, zalecana...

59 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5278) ULTRABOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...
reklama