Rok 2020 był rokiem zmian, wyzwań i możliwości, a nasza firma wykazała się niesamowitą odpornością, kreatywnością i skupieniem jako jeden globalny zespół. Zakończyliśmy ten rok z dużym rozmachem operacyjnym oraz świetnym zarządzaniem i kontrolą naszych globalnych biznesów, co daje nam wyjątkową pozycję, aby zrównoważyć podstawową i następną generację biznesową.
Obiecująco zaczęliśmy 2021 rok wraz z udanym wprowadzeniem discovery+. Przekroczyliśmy obecnie liczbę 11 mln subskrybentów na całym świecie, a do końca lutego powinniśmy osiągnąć poziom 12 mln, co podkreśla wartość inwestycji, które poczyniliśmy w treści, uwielbiane osobowości i marki o ogromnej atrakcyjności konsumenckiej, wspierane przez wiodące w branży możliwości DTC.
Nasza niezrównana globalna skala i możliwość obsługi klientów na całym świecie dzięki prawdziwie zróżnicowanej ofercie na wielu platformach, a także nasze solidne przepływy pieniężne, nawet przy znacznych inwestycjach w inicjatywy nowej generacji i trwającej pandemii COVID-19, pozwalają nam osiągnąć zrównoważony, długoterminowy wzrost i budować długofalową wartość dla akcjonariuszy
- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery.
SAT Kurier abonament za 2022 rok
Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2022 r. z wysyłką...
109 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO 4K
Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...
829 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle Q + TelevioTV 3m-ce
Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
289 zł Więcej...