Marka Star jest domem dla tysięcy godzin filmów i programów Disney General Entertainment Content, w tym Disney Television Studios (ABC Signature i 20th Television), FX Productions, 20th Century Studios, Searchlight Pictures i innych. Od komedii po dramaty i thrillery, Star oferuje szereg tytułów na każdy nastrój, w tym takie seriale telewizyjne, jak „Grey’s Anatomy”, „24”, „Modern Family”, „Lost” i „Family Guy”. Nie brakuje filmów, w tym „The Favourite” i „The Grand Budapest Hotel” oraz klasyków „Pretty Woman”, „Die Hard 2”, „The Devil Wears Prada” czy „Moulin Rouge”.- Disney+ wpłynął na życie prawie 100 mln ludzi na całym świecie, zapewniając miejsce dla wyjątkowych opowieści uwielbianych marek Disney, Pixar, Marvel, Star Wars i National Geographic, a dzisiejsza premiera międzynarodowej oferty rozrywkowej Star oznacza ekscytującą ekspansję tej usługi - powiedziała Rebecca Campbell, Chairman, International Operations and Direct-to-Consumer, The Walt Disney Company. - Dodając Star, budujemy jeszcze większą wartość dla konsumentów, dzięki niesamowitej gamie wysokiej jakości filmów i seriali dla rodzin, starszych nastolatków i dorosłych, napędzanych przejęciem 21st Century Fox i naszych kreatywnych studiów.