- Udało nam się zwiększyć nasz udział w rynku w 2020 r., szczególnie w przypadku młodej grupy docelowej w wieku 14-29 lat, do której coraz trudniej jest dotrzeć nadawcom linearnym ze względu na silną konkurencję w sektorach transmisji strumieniowej i cyfrowej - powiedział Peter Forner, dyrektor marki Comedy & Entertainment w ViacomCBS GSA.
- Dzięki Comedy Central +1 mamy dodatkową możliwość zaoferowania tej młodej grupie docelowej najważniejszych wydarzeń, takich jak Modern Family lub American Dad. Oczywiście cieszymy się również z powodu rodziców, którzy poznają nas dzięki tej nowej kombinacji nadajników.
Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
269 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
539 zł Więcej...