reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Spadek liczby abonentów pay-tv w USA przyśpiesza

dodano: 2021-03-05 16:04 | aktualizacja: 2021-03-05 16:36
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Leichtman Research Group/satkurier.pl

Stany Zjednoczone USA Najwięksi dostawcy płatnej telewizji w Stanach Zjednoczonych - reprezentujący około 95 proc. rynku - stracili około 5,12 mln abonentów netto w 2020 roku, w porównaniu ze stratą netto w wysokości około 4,795 mln w 2019 roku.

Stany Zjednoczone USA


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najwięksi dostawcy pay-tv w USA mają obecnie około 81,3 mln abonentów - przy czym 7 największych operatorów kablowych ma 43,9 mln abonentów, platformy satelitarne około 21,8 mln abonentów, operatorzy telekomunikacyjni 7,9 mln abonentów, a platformy streamingowe 7,7 mln abonentów.

Kluczowe dane za 2020 rok:
  • Usługi telewizji satelitarnej straciły około 3,44 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 3,7 mln abonentów w 2019 roku.
  • 7 największych operatorów kablowych straciło około 1,915 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 1,56 mln abonentów w 2019 roku.
  • Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni stracili około 405 tys. abonentów 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 630 tys. abonentów w 2019 roku.
  • Najpopularniejsze platformy streamingowe (Hulu + Live TV, Sling TV, AT&T TV NOW i fuboTV) dodały około 640 tys. subskrybentów w 2020 roku - w porównaniu z około 1,095 mln netto w 2019 roku.
  • Tradycyjne usługi płatnej telewizji (bez platform streamingowych) straciły około 5,765 mln abonentów w 2020 roku - w porównaniu ze stratą netto w wysokości około 5,89 mln w 2019 roku.
  • AT&T odnotowała stratę netto w wysokości około 3,26 mln abonentów w swoich czterech usługach płatnej telewizji (DirecTV, AT&T U-verse, AT&T TV i AT&T TV NOW) w 2020 roku - w porównaniu ze stratą około 4,095 mln abonentów netto w 2019 roku.
  • Usługi AT&T premium TV (z wyłączeniem usługi AT&T TV NOW) straciły 15,3 proc. abonentów w 2020 roku - w porównaniu z 4,6 proc. straty wśród wszystkich innych tradycyjnych usług płatnej telewizji.
 

- Straty netto płatnej telewizji w wysokości ponad 5 mln abonentów w 2020 roku były nieco wyższe niż w 2019 roku i większe niż kiedykolwiek wcześniej - powiedział Bruce Leichtman, prezes i główny analityk Leichtman Research Group, Inc. - Ogólnie dostawcy pay-tv stracili 5,9 proc. abonentów w 2020 roku w porównaniu z 5,2 proc. w 2019 roku.


Operatorzy kablowi
Operator Liczba abonentów Zmiana w 2020
Comcast 19.846.000 -1.408.000
Charter 16.200.000 +56.000
Cox 3.650.000 -215.000
Altice 2.961.000 -236.800
Mediacom 643.000 -67.000
Atlantic Broadband 318.387 +1.287
Cable One 261.000 -46.000
  43.879.387 -1.915.513

Platformy satelitarne
DirectTV 13.000.000 -3.033.000
Dish TV 8.816.000 -408.000
  21.816.000 -3.441.000

Operatorzy telekomunikacyjni
Verizon FiOS 3.927.000 -302.000
AT&T U-verse/AT&T TV^ 3.505.000 +42.000
Frontier 485.000 -146.000
  7.917.000 -406.000

Platformy streamingowe
Hulu + Live TV 4.000.000 +800.000
Sling TV 2.474.000 -118.000
AT&T TV NOW 656.000 -270.000
fuboTV 547.880 +231.880
  7.677.880 +643.880


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Raporty


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Uchwyt do krokwi pod rynnę

Uchwyt do krokwi pod rynnę

189 zł Więcej...

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 GIP Box Mini HEVC

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki GIP dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...