Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa nazwa to konsekwencja wejścia HSE24 Italia w lipcu 2019 roku do GM Comunicazione obsługiwaną przez Marco i Giovanni Sciscione.
GM24 jest nowym wyzwaniem w sektorze zakupów telewizyjnych, wieloplatformowym, wielodostępnym, dynamicznym i z wieloma nowymi funkcjami ogłoszonymi w związku z tym krokiem.
GM24 to włoska firma, która dzięki doświadczeniu w branży telezakupów, wyszukuje i opracowuje produkty na włoski rynek.
Zmiana marki oficjalnie zakończy się 5 lipca 2021 roku, dokładnie 2 lata po przejściu do GM Comunicazione. Do tego czasu dwa logotypy ekranowe (
GM24 i
HSE24) będą używane w telewizji naprzemiennie, aby informować klienta o nowościach.
Zmiana nazwy z
HSE24 na
GM24 została uhonorowana specjalnymi inicjatywami, z udziałem gości specjalnych, takich jak Pippo Franco, Alessandro Di Pietro, Andy Luotto, Roberto Ciufoli, Martufello czy Mago Heldin.
HSE24 Italia można odbierać w nieszyfrowanym przekazie satelitarnym z
Eutelsat Hot Bird 13C (13,0°E) na tp. 121 (10,930 GHz, pol. H, SR: 30000, FEC: 2/3; DVB-S2/8PSK).
Kanał uruchomiono w 2001 roku po zamknięciu nadającej w latach 1987-2001 stacji telezakupowej
ReteMia, która jako pierwsza we Włoszech wprowadziła na rynek produkty w postaci telewizyjnego show, które wcześniej były głównie znane w USA.
ReteMia była również jedną z pierwszych stacji telewizyjnych, która znalazła się razem z
RAI na satelicie
Olympus 1 z pozycji
19°W w 1989 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.