W czwartek, 1 kwietnia br. kanał pojawi się w ofercie Vectry, w pakiecie Złotym, oraz w pakiecie MaxBox w ofercie sieci Multimedia Polska.– Dizi to esencja wszystkiego, co najlepsze w tureckich serialach i nasza odpowiedź na fenomen produkcji znad Bosforu w Polsce. Kanał będzie emitował tylko starannie wyselekcjonowane tytuły, które cieszą się dużą popularnością wśród widzów na całym świecie i szturmem zdobywają nowe rynki. Turcja jest dziś serialowym imperium, a my – z uwagi na rodowód naszego większościowego akcjonariusza SPI International – mamy dostęp do najlepszego tureckiego contentu. Zamierzamy to wykorzystać w budowaniu rynkowej pozycji kanału Dizi w Polsce – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.
– Uważnie analizujemy upodobania naszych klientów, aby jak najlepiej dopasować ofertę do ich potrzeb i upodobań. Wiemy, jak ogromną popularnością w Polsce cieszą się tureckie seriale. Fenomen tych produkcji nie mógł umknąć naszej uwadze. Cieszymy się, że już 1 kwietnia br., jako pierwsi zaoferujemy klientom dostęp do kanału Dizi i jego bogatej kolekcji tureckich hitów – komentuje Małgorzata Wojtaszko, kierownik ds. współpracy z dostawcami contentu w Grupie Vectra.
Przypomnijmy, iż pod koniec 2019 roku pojawiła się zapowiedź uruchomienia przez Kino Polska TV na polskim rynku stacji Timeless Drama Channel (TDC). Kanał miał rozpocząć nadawanie w styczniu 2020 roku, ale ostatecznie do dnia dzisiejszego nie wystartował (więcej tutaj).– Vectra i Multimedia Polska to pierwszy krok w budowie dystrybucji kanału Dizi w Polsce. Rozmawiamy również z innymi operatorami, bo zależy nam na tym, by kanał dotarł do jak największej liczby gospodarstw domowych w kraju. Dizi to wyjątkowy produkt, jedyny w całości wypełniony tureckim contentem premium, dlatego jesteśmy przekonani, że będzie cieszył się dużym powodzeniem wśród polskich widzów – mówi Jacek Koskowski, General Director Sales & Distribution Poland w Kino Polska TV SA.