reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Antena HD wystartuje 1 maja

dodano: 2021-04-13 15:15
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVP

MWE Networks Michał Winnicki Antena HD (dawniej Silver TV), nowa stacja naziemna z portfolio MWE Networks, trafiła do oferty Biura Reklamy TVP. Nadawca wybrał TVP do sprzedaży czasu reklamowego, sponsoringu i akcji niestandardowych. Start stacji planowany jest na 1 maja.

senior


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Antena HD jest nową stacją, powstałą w wyniku konkursu na zagospodarowanie wygasłej koncesji stacji ATM Rozrywka. Dzięki otrzymanej koncesji na nadawanie na MUX 1 stacja będzie mieć ogólnopolski zasięg.

Antena HD, znana wcześniej pod roboczą nazwą Silver TV, jest odpowiedzią na rosnącą siłę zakupową osób po 50. roku życia. Jest to stacja filmowo-rozrywkowa z licznymi elementami lifestylowymi i edukacyjnymi. Wśród pierwszych ogłoszonych pozycji programowych znajdują się kultowe pozycje, takie jak m.in. „Moda na sukces”, „Bonanza” czy „Kabaretowy szał”. Kolejne tytuły, w tym produkcje własne oraz branding stacji będą ogłaszane w kolejnych dniach.
 

- Wybór Biura Reklamy TVP jako brokera dla kanału Antena HD był dla nas oczywisty – to jedyne biuro reklamy telewizyjnej w Polsce, które przy każdej kampanii reklamowej bierze pod uwagę widownię 50+. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Biurem Reklamy TVP i cieszę się, że dzięki stabilnym przychodom reklamowym możemy rozwijać prawdziwie polską i niezależną grupę medialną, która już niedługo będzie też nadawała ogólnopolski kanał telewizyjny na MUX 1 - powiedział Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks.

Antena HD to 10. stacja nadawcy w ofercie Biura Reklamy TVP. Do tej pory Telewizja Polska była odpowiedzialna za sprzedaż reklam i sponsoringu w stacjach: Adventure, Home TV, Nuta.TV, Power TV, Gold TV, Top Kids, Top Kids JR, Biznes24 oraz Filmax. TVP i nadawca Michał Winnicki współpracują od 2019 roku. Antena HD jest 26. stacją w ofercie TVP oraz 12. stacją w portfolio brokerskim.
 

- Cieszy nas zaufanie nadawcy i powierzenie do sprzedaży najważniejszego kanału z portfolio. Od lat prowadzimy z rynkiem dyskusję o pokoleniu silver, jego potrzebach i sile zakupowej. Stacja telewizyjna dedykowana tej grupie wiekowej wpisuje się w trend tworzenia mediów i rozwiązań dla coraz ważniejszej grupy osób w wieku 50+. Z uznaniem też obserwujemy rozwój naszego partnera. Posiadanie koncesji na naziemne nadawanie na MUX 1 na pewno będzie motorem rozwojowym całej grupy kanałów nadawanych przez Michała Winnickiego - komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...