- Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów
- podsumowuje Maciej Żyto, dyrektor digital marketingu w sieci Play.
- Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID
- mówi Piotr Wichowski, dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji z Krajowej Izby Rozliczeniowej.
SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle G Google TV
Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...
269 zł Więcej...Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
679 zł Więcej...