- Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów
- podsumowuje Maciej Żyto, dyrektor digital marketingu w sieci Play.
- Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID
- mówi Piotr Wichowski, dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji z Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2
Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...
279 zł Więcej...Miernik Combo GTMedia V8 Finder Pro DVB-S2/T2/C USZKODZONA FONIA
Miernik marki GTMedia dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...
399 zł Więcej...