reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Gazeta.pl z nowymi, interaktywnymi formatami wideo

dodano: 2021-04-23 04:24
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora

Gazeta.pl W najbliższych dniach portal gazeta.pl (Agora) zaprezentuje kolejne interaktywne formaty, rozszerzając tym samym swoją ofertę wideo. W sobotę, 24 kwietnia br. na stronie głównej portalu swoją premierę będzie mieć „Interaktywny sport quiz”, a w sobotę, 1 maja br. „Wybór Plotka”. Wcześniej oba formaty pojawią się na stronach internetowych serwisów odpowiednio sport.pl i plotek.pl. Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork.

Gazeta.pl


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak czytamy w komunikacie, „Interaktywny sport quiz” to doskonała rozrywka dla wszystkich fanów sportu. Podczas zabawy widzowie mierzą się z pytaniami z różnych dziedzin sportu. Od razu dowiadują się, czy dokonali właściwego wyboru, a na koniec otrzymują ostateczną punktację. „Wybór Plotka” to natomiast przegląd showbiznesowych wydarzeń minionego tygodnia -  tym razem jednak to widz sam zdecyduje, o czym chce posłuchać, a co pominąć. Będzie więc nie tylko odbiorcą, ale także twórcą swojego własnego odcinka programu wideo. To pierwsze tego typu formaty w polskim internecie angażujące widza i dostarczające rozrywki, której w czasie pandemii użytkownicy jeszcze chętniej poszukują w sieci.

- Pandemia spowodowała bardzo duże zmiany w sposobie konsumpcji mediów, w dużej mierze przenosząc uwagę użytkowników w stronę internetu - mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. - W sieci nie tylko pracujemy, ale także szukamy kontaktów ze znajomymi, sięgamy po rozrywkę oraz robimy zakupy. Ta nowa rzeczywistość spowodowała, że 68 proc. z nas chce dostawać informacje o nowych produktach w krótkich filmikach, a aż 84 proc. badanych jako kluczową aktywność w sieci wskazało oglądanie krótkich materiałów wideo - to o 34 proc. więcej niż w 2018 roku. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na dalszy rozwój redakcyjnych projektów wideo. Interaktywne formaty dają użytkownikowi możliwość wpływania na przebieg odcinka, przez co są bardzo angażujące. Pozwalają na lepszą ekspozycję produktu i wydłużają czas kontaktu z marką, dając też możliwość przekierowania widza z materiału od razu do sklepu internetowego - dodaje.

- Konsumenci oczekują od marek więcej kontaktu, który w czasach pandemii możliwy jest głównie w internecie - mówi Beata Żebrowska, dyrektor Działu Wideo w Gazeta.pl. - Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które daje nasz player wideo, marki mogą zaprosić użytkowników do wspólnej zabawy treścią i własnym produktem. Daje to możliwość interakcji z marką w natywnym środowisku wydawcy, a przy okazji zapewnia reklamodawcom brand safety - dodaje.


Gazeta.pl systematycznie rozwija swoją ofertę wideo, wprowadzając nowe rozwiązania oraz dodatkowe funkcje playera, którego dostawcą jest firma Onnetwork (więcej tutaj).
 
Natalia Siwiec, Rafał Brzozowski, Justyna Żyła i Marcelina Ziętek na zdjęciu promującym program „Wybór Plotka”, foto: Agora
Natalia Siwiec, Rafał Brzozowski, Justyna Żyła i Marcelina Ziętek na zdjęciu promującym program „Wybór Plotka”, foto: Agora


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena sat kempingowa 60 cm z przyssawką

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę.

149 zł Więcej...

Tivusat: Black card + CAM w UHD

Najnowsza karta Tivusat tzw. Black card z modułem CAM v.1.4...

790 zł Więcej...

Moduł UniCam Prime

Najnowsza wersja uniwersalnego modułu dostępu UniCam Prime - następca Unicam...

499 zł Więcej...
reklama