reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Potężny rozwój Rakuten w Europie

dodano: 2021-04-27 18:18 | aktualizacja: 2021-04-27 19:52
autor: RO | źródło: broadbandtvnews.com

Rakuten TV Usługa przesyłania strumieniowego Rakuten TV rozszerza swoją ofertę AVOD, uruchamiając ponad 90 bezpłatnych kanałów linearnych na 42 rynkach europejskich. Oferta będzie różna w zależności od kraju, ale będzie obejmować kategorie takie jak, filmy, rozrywka, styl życia, muzyka, sport, informacje, show i dzieci.

Rakuten TV Free


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta skupi globalne marki, wśród nich Bloomberg TV, Bloomberg Quicktake, CNNi (dostępne w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce), Euronews (pierwszy kanał na żywo zintegrowany z ofertą Rakuten TV), Qwest TV, Reuters, Xumo czy 8 kanałów Stingray i marki od Condé Nast (Glamour, GQ, Vanity Fair, Vogue, Wired).

Dzięki współpracy z najlepszymi grupami medialnymi w Europie, użytkownicy otrzymają wybór lokalnych treści dla nowych kanałów, takich jak FilmRise, Real Stories, Timeline i Lego w Wielkiej Brytanii, kanały dla dzieci i całej rodziny Hola! Play i Planeta Junior w Hiszpanii,  L’atelier des chefs, Luxe, Motosport i Humanity we Francji, a także już obecne kanały Netzkino, Waidwerk Free, Tierwelt Live i Deluxe Lounge HD w Niemczech oraz Bizzarro Movies i Cinema Segreto we Włoszech.

Ponadto widzowie będą mogli oglądać własne kanały Rakuten TV, szeroki i zróżnicowany wybór treści w oparciu o określone gatunki i zainteresowania: akcja, komedia, dramat, filmy brytyjskie, rodzina, dokumenty, thriller, romans, w centrum uwagi (oryginalne i ekskluzywne treści Rakuten TV) oraz Top Free (najlepsze filmy dostępne na platformie).

Chętnie po raz kolejny przyczynimy się do zakłócenia branży rozrywkowej, robiąc poważny krok w kierunku rozwoju i innowacji w Rakuten TV, który ma na celu wzbogacenie naszego modelu biznesowego i oferty treści.

W czasach, gdy sektor rozrywki przeżywa bezprecedensową transformację, a nawyki konsumpcyjne nieustannie ewoluują, staramy się dostosować nasz model biznesowy do jednoczesnego zaspokojenia potrzeb użytkowników i reklamodawców

- powiedział Jacinto Roca, założyciel i dyrektor generalny platformy Rakuten TV.


Rakuten zauważa, że ta obszerna oferta zwiększy możliwości reklamodawców w rozszerzonym portfolio o ponad 90 bezpłatnych kanałów liniowych, z szacowaną liczbą 1,5 mld wyświetleń reklam, które mają zostać wygenerowane w 2021 roku.

Źródło: broadbandtvnews.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 7-8/2021 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2021

10 zł Więcej...

Konwerter SCR 4UB Opticum Robust 3 Legacy

Konwerter Unicable UB4 + 3 Legacy marki Opticum Robust pozwala...

129 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,0m w wersji v2.1 dla...

49 zł Więcej...