„Elliott z planety Ziemia” w Cartoon Network

dodano: 2021-05-05 02:20 | aktualizacja: 2021-05-05 22:39
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

Cartoon Network „Elliott z planety Ziemia” Elliott i jego mama nie zagrzewają długo miejsca w żadnym mieście. Jednak pewnego wieczoru niespodziewanie przenoszą się do kosmicznej krainy, o której istnieniu wcześniej jedynie marzyli. Nowy mini serial Cartoon Network opowiada o przygodach uwielbiającej naukę rodziny w tajemniczym Centrium. Premiera brytyjskiego serialu animowanego „Elliott z planety Ziemia” („Elliott from Earth”) odbędzie się w poniedziałek, 24 maja br. o godz. 15:45 w Cartoon Network.

Cartoon Network „Elliott z planety Ziemia”

Wypełnione śmiechem animowane science-fiction

Mama Elliotta to niepoprawna marzycielka. Przynajmniej tak uważają inni naukowcy, którzy nie chcą uwierzyć, że znalazła kamień o niesamowitych właściwościach. Jednak Frankie nie traci nadziei i szuka osób, które poważnie potraktują jej odkrycie. Geolożka stara się również udowodnić swojemu synowi Elliottowi, że warto podążać za marzeniami.

„Elliott z planety Ziemia” został stworzony przez zespół odpowiedzialny za serial „Niesamowity świat Gumballa” (więcej tutaj). Serial „Elliott z planety Ziemia” wyreżyserowali Mic Graves i Tony Hull. Jak zapowiada nadawca, wykreowali opowieść utrzymaną w klimacie nowoczesnego science-fiction, traktującą o eksplorowaniu nieznanych krain i mocy wsparcia bliskich. Główne postaci przekonują, że każdy może być sobą i odnaleźć przyjaciół - nawet jeżeli tym przyjacielem będzie kosmiczny dinozaur.

Tajemnica kamienia i galaktyczne wyprawy

Podczas swojej międzyplanetarnej podróży Elliott i Frankie spotykają całą gamę przeróżnych kosmitów z nieznanych zakątków galaktyki: roboty, gadające żaby, mrocznego lorda, który został nauczycielem, cyklopy widzące przyszłość, stworzenia o trzech głowach (które się ze sobą nie dogadują) czy zmiennokształtnych.

W premierowych odcinkach bohaterowie dowiedzą się, czym jest teleportacja i jak to jest być w dwóch miejscach jednocześnie. Elliott przygarnie pupila, ale nie spodoba się to nowemu sąsiadowi. Akademia pomoże Frankie zidentyfikować tajemniczy kamień, który przeniósł ich poza orbitę własnej planety.

Premiera serialu „Elliott z planety Ziemia” odbędzie się w poniedziałek, 24 maja br. o godzinie 15:45 na antenie Cartoon Network - emisja codziennie o godzinie 15:45 (więcej tutaj).

Więcej z kategorii Nowe programy