dodano: 2021-05-28 19:21 | aktualizacja:
2021-05-28 19:39
autor: RO |
źródło: telesatellite.com
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Szefowa rady dyrektorów amerykańskiej korporacji ViacomCBS, Shari Redstone, ogłosiła ponad 350 mln dolarów oszczędności kosztów w 2020 roku i prognozę na poziomie 800 mln dolarów w rocznych synergiach kosztowych związanych z fuzjami do końca 2022 roku.
Do końca 2024 r. chcemy za pośrednictwem naszych usług dotrzeć do 65-75 mln abonentów transmisji strumieniowej na całym świecie, średnio do 100-120 mln użytkowników serwisu Pluto TV na całym świecie i ponad 7 mld dolarów przychodu z transmisji strumieniowej na całym świecie. I jasne jest, że nasza wyjątkowa strategia przesyłania strumieniowego działa
- dodała Shari Redstone.
ViacomCBS pozyskał
6 mln abonentów streamingu na całym świecie w pierwszym kwartale za pośrednictwem renomowanej usługi
Paramount+, docierając w ten sposób do 36 mln użytkowników płatnego streamingu na całym świecie.
Marka ViacomCBS narodziła się z połączenia dwóch dużych grup w grudniu 2019 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.