Nowa firma Warner Bros. Discovery będzie właścicielem jednej z najobszerniejszych bibliotek treści na świecie z prawie 200 tys. godzin kultowych materiałów. Zgromadzi także ponad 100 marek w jednym globalnym portfolio, w tym: TVN, Eurosport, HBO, Warner Bros., Discovery, DC, CNN, WB Games, Turner Sports, Cartoon Network, HGTV, Food Network, TNT, TBS, Turner Classic Movies, Wizarding World, Adult Swim, Magnolia, TLC, Animal Planet, ID i wiele innych.Warner Bros. Discovery będzie aspirować do miana najbardziej innowacyjnego, ekscytującego i zabawnego miejsca narracji na świecie - o to właśnie będzie chodziło w firmie. Uwielbiamy nazwę nowej firmy, ponieważ reprezentuje ona połączenie legendarnej stuletniej spuścizny Warner Bros. w zakresie kreatywnego, autentycznego opowiadania historii i podejmowania śmiałego ryzyka, aby ożywić najbardziej niesamowite historie, z globalną marką Discovery, która zawsze jasno skłaniała się do integralności, innowacyjności i inspiracji. Jest tak wiele wspaniałych, kreatywnych i dziennikarskich kultur, które zbudują rodzinę Warner Bros. Discovery. Wierzymy, że będzie to najlepsze i najbardziej ekscytujące miejsce na świecie do opowiadania wielkich, ważnych i wpływowych historii z dowolnego gatunku - i na dowolnej platformie: filmowej, telewizyjnej i streamingowej
- powiedział David Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery oraz przyszły dyrektor generalny Warner Bros. Discovery.