reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Kanały TNT w Niemczech zmienią się w Warner TV. Co z Polską?

dodano: 2021-06-14 11:15 | aktualizacja: 2021-06-15 11:59
autor: Anita Kaźmierska | źródło: DWDL.de/satkurier.pl

Warner TV Serie Warner TV Film Warner TV Comedy Podczas gdy w Stanach Zjednoczonych trwają przygotowania do połączenia WarnerMedia i Discovery w nową jednostkę Warner Bros. Discovery, w Niemczech planowana jest zmiana nazw kanałów TNT na Warner TV. Na polskim rynku pod marką TNT oferowany jest jeden flagowy kanał. Czy również on doczeka się rebrandingu?

Warner TV Serie Warner TV Film Warner TV Comedy


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Hannes Heyelmann, dyrektor zarządzający WarnerMedia na Niemcy oraz dyrektor programowy WarnerMedia na Europę, potwierdził dla DWDL.de zmianę nazw kanałów TNT w Niemczech. Do rebrandingu miałoby dojść jesienią tego roku, ale dokładny termin nie jest jeszcze znany.

TNT Film zostanie przekształcony w Warner TV Film, TNT Serie w Warner TV Serie, a TNT Comedy w Warner TV Comedy.
 

- Oznacza to, że kanały te będą teraz lepiej niż wcześniej widoczne pod parasolem jednej z najbardziej znanych marek medialnych na świecie, Warner Bros., i dlatego będą jeszcze mocniej postrzegane przez subskrybentów, partnerów i reklamodawców jako kanały premium. Rebranding przybliża nas do stuletniego dziedzictwa marki Warner Bros., która bez wątpienia oznacza kreatywną i autentyczną narrację, jak żadna inna na świecie. Ogólnie rzecz biorąc, prowadzi to do znacznego wzrostu świadomości marki poza obszarem płatnej telewizji, co z kolei pomaga w marketingu

- powiedział Hannes Heyelmann w rozmowie z DWDL.de.

- Marka Warner TV jest już z powodzeniem wykorzystywana we Francji, a nazwy kanałów TNT będą stopniowo zmieniane w innych krajach europejskich.

- Faktycznie rebranding TNT w innych krajach europejskich (w tym w Polsce) jest planowany. Niestety na ten moment nie mogę zdradzić więcej szczegółów - poinformowała satkurier.pl Emilia Rybak z Biura Prasowego WarnerMedia.

Obecny rebranding jest konsekwencją reorientacji WarnerMedia w USA, która z kilkuletnim opóźnieniem zostanie przeprowadzona także w Niemczech. W międzyczasie w Stanach Zjednoczonych podjęto decyzję o fuzji WarnerMedia z Discovery. Minie trochę czasu, zanim dotknie to niemieckiego rynku. Zapytany o wpływ ostatniej fuzji na codzienną działalność WarnerMedia w Niemczech, Heyelmann odpowiedział spokojnie: - Będziemy działać jak zwykle.
 

- Nasze bardzo udane i popularne na całym świecie oryginalne produkcje, takie jak „4 Blocks”, „Para - Wir sind King” i „The Mopes” są w dobrych rękach pod parasolem Warner Bros. Rebranding naszych stacji jest logicznym krokiem, a tym samym sygnałem do rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii naszej firmy - dodał Hannes Heyelmann (za DWDL.de).


Źródło: dwdl.de 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Rebranding


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

519 zł Więcej...

Stojak alu ścienny AS Sat 60cm

Aluminiowy stojak ścienny 60cm niemieckiej firmy A.S. Sat z certyfikatem...

129 zł Więcej...

Uchwyt do krokwi pod rynnę

Uchwyt do krokwi pod rynnę

189 zł Więcej...