- Oznacza to, że kanały te będą teraz lepiej niż wcześniej widoczne pod parasolem jednej z najbardziej znanych marek medialnych na świecie, Warner Bros., i dlatego będą jeszcze mocniej postrzegane przez subskrybentów, partnerów i reklamodawców jako kanały premium. Rebranding przybliża nas do stuletniego dziedzictwa marki Warner Bros., która bez wątpienia oznacza kreatywną i autentyczną narrację, jak żadna inna na świecie. Ogólnie rzecz biorąc, prowadzi to do znacznego wzrostu świadomości marki poza obszarem płatnej telewizji, co z kolei pomaga w marketingu
- powiedział Hannes Heyelmann w rozmowie z DWDL.de.
- Marka Warner TV jest już z powodzeniem wykorzystywana we Francji, a nazwy kanałów TNT będą stopniowo zmieniane w innych krajach europejskich.
Obecny rebranding jest konsekwencją reorientacji WarnerMedia w USA, która z kilkuletnim opóźnieniem zostanie przeprowadzona także w Niemczech. W międzyczasie w Stanach Zjednoczonych podjęto decyzję o fuzji WarnerMedia z Discovery. Minie trochę czasu, zanim dotknie to niemieckiego rynku. Zapytany o wpływ ostatniej fuzji na codzienną działalność WarnerMedia w Niemczech, Heyelmann odpowiedział spokojnie: - Będziemy działać jak zwykle.- Faktycznie rebranding TNT w innych krajach europejskich (w tym w Polsce) jest planowany. Niestety na ten moment nie mogę zdradzić więcej szczegółów - poinformowała satkurier.pl Emilia Rybak z Biura Prasowego WarnerMedia.
- Nasze bardzo udane i popularne na całym świecie oryginalne produkcje, takie jak „4 Blocks”, „Para - Wir sind King” i „The Mopes” są w dobrych rękach pod parasolem Warner Bros. Rebranding naszych stacji jest logicznym krokiem, a tym samym sygnałem do rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii naszej firmy - dodał Hannes Heyelmann (za DWDL.de).