Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chińskie firmy są jednymi z najważniejszych źródeł sponsorów Euro 2020.
Aż 4 firmy
Hisense, Alipay, Vivo i TikTok reprezentują globalne ambicje chińskich marek. Jest jeszcze piąta marka -
AntChain, która podpisała umowę z UEFA w dniu otwarcia Euro.
Sponsor UEFA EURO 2020 Hisense prezentuje na turnieju telewizor Hisense U7
Pierwsza mecze Euro 2020 przyniosły duży udział online w Europie, a chińscy fani nie spali do późna, aby obejrzeć mecze ze względu na różnicę czasu. Pierwsze 3 dni UEFA EURO 2020 zbiegły się z
Festiwalem Smoczych Łodzi - świętem państwowym w Chinach. W tym czasie swoje pierwsze mecze rozegrały drużyny z Belgii, Anglii i Holandii. Oczekuje się, że popularność tych trzech zespołów w Chinach wzrośnie gwałtownie wśród tej publiczności.
Pięć lat temu, w 2016 roku, Hisense, pierwszy chiński sponsor UEFA Euro w 56-letniej historii turnieju, wywarł trwałe wrażenie na publiczności hasłem „Hisense TV China's No. 1”. Jednak podczas gry otwierającej w tym roku Hisense zdecydował się na bardziej subtelny wygląd i powrócił do swojego poprzedniego hasła
„Kup TV, wybierz U7”.
U7 to seria telewizorów na zamówienie, oficjalnie opracowana na UEFA Euro 2020 i okazała się być pozycją w portfolio telewizorów Hisense , która przyciąga wiele uwagi.
Publicznie dostępne dane z All View Cloud pokazują, że
3 modele Hisense z serii U7 od 2 miesięcy z rzędu znajdują się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się nowych telewizorów w Chinach.
Hisense U7G-Pro to pierwszy na świecie telewizor
ULED XDR, ma maksymalną jasność obrazu 1600 nitów, ponad 5 razy większą niż w przypadku konwencjonalnych telewizorów LCD, co znacznie zwiększa ostrość obrazu i poziom szczegółowości.
Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania
144 Hz eliminuje efekt smug, który zakłóca wrażenia podczas oglądania, szczególnie gdy piłkarze szybko się poruszają lub podają piłkę. Hisense opracował również tryb oglądania
„Super Fan”, który jest dostosowany do Euro 2020 oraz funkcje takie jak
„AI Green Field” (inteligentna funkcja, który optymalizuje efekt oglądania podczas przesuwania po boisku z zieloną trawą i sprawia, że obraz jest znacznie wyraźniejszy), który obejmuje
„AI Watching” i
„Multi-Perspective Watching”.
Konfiguracja tych specjalnych funkcji specjalnie dla fanów piłki nożnej sprawia, że
telewizor Hisense U7G-Pro jest szczególnie dobrym wyborem do oglądania meczów Euro 2020.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.