dodano: 2021-06-25 10:55 | aktualizacja:
2021-06-25 15:23
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Discovery
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Ten ruch zapewnia zewnętrzną tożsamość korporacyjną, która ucieleśnia wyjątkową propozycję sportową Discovery - czytamy w komunikacie Discovery. Podczas gdy każda z marek sportowych Discovery będzie nadal działać jak zwykle, Discovery Sports będzie wspierać współpracę we wszystkich obszarach połączonego biznesu sportowego.
Pełnym portfolio marek sportowych Discovery kierować będzie
Andrew Georgiou jako prezes ds. sportu. Będzie on raportował do CEO Discovery International Jean-Briaca Perrette'a.
- Po zsumowaniu portfolio marek, kanałów i platform sportowych, Discovery nie ma sobie równych pod względem zdolności do angażowania widzów w każdy możliwy sposób. Od skali bezpłatnych sieci Discovery, przez szeroką ofertę sportową Eurosportu i głębię zaangażowania superfanów GOLFTV, Golf Digest i GCN, razem Discovery Sports służy pasjonującym fanom na całym świecie i daje nieograniczone możliwości dla naszych partnerów marek i posiadaczy praw - powiedział Andrew Georgiou, prezes ds. sportu w Discovery.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.