„Stacja chillout” i „Chillizet Food Truck” to wakacyjne propozycje stacji Chillizet (Eurozet/Agora). Wraz z uruchomieniem letniej rezydencji Chillizet na antenie pojawią się konkursy, w których nagrodami będą zaproszenia do Molo Camp z noclegiem i atrakcjami wodnymi.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chillizet uruchamia „Stację chillout” na tarasie widokowym w Jastarni. Będzie to strefa relaksu, pełniąca również funkcję wakacyjnego studia rozgłośni. „Stacja chillout” usytuowana w Molo Camp w Jastarni zaprosi codziennie - od soboty, 10 lipca do końca wakacji br. Będzie to okazja do spotkania z prowadzącymi rozgłośni, nadającymi swoje codzienne relacje znad morza. Na gości czekają kulinarne atrakcje. Tu posilą się pizzą Chillizet, czy skosztują wykwintnego drinka Chillizet Fresa i uraczą się szumem fal i pięknym widokiem na morze.
Wraz z uruchomieniem letniej rezydencji Chillizet na antenie pojawią się konkursy, w których nagrodami będą zaproszenia do Molo Camp z noclegiem i atrakcjami wodnymi.
Jednocześnie w sobotę, 10 lipca br. na warszawskim Targu Śniadaniowym zadebiutował „Chillizet Food Truck” - mobilne źródło kulinarnego chilloutu. Przez całe wakacje w każdy weekend „Chillizet Food Truck” pojawiać się będzie w Warszawie, Trójmieście i Jastarni. Jak zapowiada nadawca, w menu pojawi się klasyczne chilli con carne, a także krewetki w sosie bisque i orzeźwiające andaluzyjskie gazpacho, a także niebanalne napoje: matcha latte, combucha i wychillowana herbata z owocami i miętą. Wszystkie dania kosztować będą 20, a napoje - 10 złotych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.