Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Trikolor klientom DTH proponuje miesiąc darmowej subskrypcji na pakiet Edinyj Ultra (18+), a użytkownikom usługi internetowej Trikolor - subskrypcję na pakiet Smotri Kino i TV.
Udział w akcji mogą wziąć klienci już po pierwszej dawce szczepionki. Wystarczy, że do wniosku dołączą zdjęcie dokumentu potwierdzającego przyjęcie szczepienia.
Akcja "Zaszczep się" rozpoczęła się 9 lipca 2021 i ma potrwać do 30 sierpnia 2021 roku.
Trikolor jest największym operatorem wieloplatformowym w Rosji, który zapewnia ujednoliconą przestrzeń informacyjną i rozrywkową dla całej rodziny, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Wraz z telewizją, którą można oglądać przez satelitę i Internet, oferuje zaawansowane usługi cyfrowe, w tym kino online, inteligentny dom, monitoring i Internet satelitarny. Łączna baza abonencka na koniec 2020 roku wynosiła 12,257 mln gospodarstw domowych, w tym 10,3 mln abonentów HDTV i ponad 250 tys. klientów UHD. Platforma
Trikolor nadaje z satelitów
Eutelsat 36B/36C (36°E) dla europejskiej części Rosji
i
Express-AT1 (56°E) dla Syberii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.