Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Komentując nową usługę, Jeff Zucker, przewodniczący WarnerMedia News and Sports, powiedział, że będzie to ewolucja wiadomości wideo i początek nowej ery dla firmy.
CNN wynalazło wiadomości kablowe w 1980 roku, zdefiniowało wiadomości online w 1995 roku, a teraz robi ważny krok w poszerzaniu zakresu wiadomości, uruchamiając subskrypcyjną usługę strumieniową bezpośrednio do konsumenta w 2022 roku
- powiedział Jeff Zucker, przewodniczący WarnerMedia News and Sports.
Z kolei dyrektor zarządzający
CNN+, Andrew Morse, powiedział, że to najważniejsza premiera
CNN od czasu, gdy Ted Turner uruchomił sieć w czerwcu 1980 roku.
CNN nie może wprost sprzedawać swoich aktualnych programów na żywo w transmisji strumieniowej ze względu na długoterminowe umowy z operatorami sieci kablowych i platform satelitarnych. Firma generuje ponad miliard dolarów zysku rocznie, głównie z opłat abonamentowych i reklam. Tak więc
CNN buduje tor równoległy obok istniejącego toru telewizyjnego, aby obsługiwać zarówno obecnych abonentów, którzy chcą dodatkowych programów, jak i klientów, którzy w ogóle nie mają telewizji kablowej.
CNN zatrudnia około 450 osób dla CNN+, w tym producentów, inżynierów i marketerów.
Oferta nowej usługi będzie bardzo różniła się od tego, co jest produkowane dla telewizji.
Cena, programy i harmonogram transmisji na żywo zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.