reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Viaplay ma 3,287 mln subskrybentów

dodano: 2021-07-23 12:11 | aktualizacja: 2021-07-23 16:55
autor: Anita Kaźmierska | źródło: NENT Group

Viaplay 22 lipca NENT Group podała wyniki operacyjne i finansowe za drugi kwartał 2021 roku. Na koniec tego okresu liczba subskrybentów usługi streamingowej Viaplay, która 3 sierpnia br. pojawi się także w Polsce, wyniosła 3,287 mln. Oznacza to, że w miesiącach kwiecień, maj i czerwiec baza subskrybentów Viaplay wzrosła o 140 tys. (113 tys. w krajach nordyckich i 27 tys. na rynkach międzynarodowych). Natomiast w skali roku liczba subskrybentów Viaplay zwiększyła się o 571 tys.

Viaplay
Viaplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
NENT Group prognozuje, że na koniec 2021 roku będzie miała 0,5 mln subskrybentów na rynkach międzynarodowych, na które weszła dopiero w drugim kwartale tego roku, kończąc czerwiec z 27 tys. subskrybentów. W krajach nordyckich ma 3,26 mln subskrybentów i przewiduje, że w 2021 roku pozyska łącznie 400 tys. nowych użytkowników opłacających ofertę w tym regionie.
 

- Zdołaliśmy utrzymać tempo, które wcześniej ustanowiliśmy, także w drugim kwartale pięcioletniego okresu przyjętej przez nas strategii i jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia założonych celów. 21 proc. wzrost liczby subskrybentów Viaplay, 31 proc. wzrost przychodów organicznych grupy i 98 proc. wzrost zysku bazowego dodatkowo pokazują siłę i potencjał firmy. To był pierwszy kwartał, w którym Viaplay był największą jednostką generującą przychody, co jest kamieniem milowym w naszej transformacji. Tempo międzynarodowej ekspansji przyśpiesza wraz ze zbliżającym się startem w Polsce, a my podnosimy nasze cele w zakresie liczby subskrybentów i inwestycji na ten rok, aby odzwierciedlić siłę oferty treści i nowych partnerstw, które nawiązujemy. Zrównoważony rozwój jest w samym sercu tego, co robimy, a obecnie opracowujemy nową pięcioletnią strategię w porozumieniu z akcjonariuszami, aby zarządzać łańcuchami dostaw, chronić prywatność, promować różnorodność i ograniczać nasz wpływ na środowisko - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.

Viaplay jest aktualnie dostępny w krajach nordyckich, a także w Estonii, na Litwie i Łotwie. W 2021 roku ruszy w Polsce (3 sierpnia) i Stanach Zjednoczonych, w 2022 roku w Holandii, a rok później na czterech kolejnych rynkach.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Nakładka dachówka z wpustem - ceglasta

Nakładka uszczelniająca poszycie dachu przy maszcie.

115 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,0m w wersji v2.1 dla...

49 zł Więcej...

Konwerter SCR 4UB Opticum Robust 3 Legacy

Konwerter Unicable UB4 + 3 Legacy marki Opticum Robust pozwala...

129 zł Więcej...