- Cieszymy się, że dzięki współpracy z UPC będziemy mogli zapewnić dostęp do platformy Viaplay ponad 1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Ze względu na wiodącą pozycję UPC w ośrodkach miejskich, zawarta umowa doskonale uzupełnia nasze inne partnerstwa na lokalnym rynku. W związku z uruchomieniem platformy Viaplay, widzowie w Polsce z pewnością mają na co czekać, a kolejne umowy dystrybucyjne zostaną wkrótce ogłoszone - powiedział Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer.
W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł. Oferta ma objąć także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy.- Współpraca UPC z Grupą NENT świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w pozyskiwanie najwyższej jakości treści i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie programów rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do treści sportowych premium, w tym m.in. Bundesligi, UEFA Europa League i UEFA Conference League, a także Premier League od 2022 roku, co przyczyni się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce - powiedział Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska.
Antena Inverto 120 jasnoszara
Antena stalowa, cynkowana 120cm z zawieszeniem sztywnym w kolorze jasnoszarym....
399 zł Więcej...Mini PC Homatics Dongle R 4K
Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...
249 zł Więcej...Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C
Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...
529 zł Więcej...