- Cieszymy się, że dzięki współpracy z UPC będziemy mogli zapewnić dostęp do platformy Viaplay ponad 1 mln gospodarstw domowych w Polsce. Ze względu na wiodącą pozycję UPC w ośrodkach miejskich, zawarta umowa doskonale uzupełnia nasze inne partnerstwa na lokalnym rynku. W związku z uruchomieniem platformy Viaplay, widzowie w Polsce z pewnością mają na co czekać, a kolejne umowy dystrybucyjne zostaną wkrótce ogłoszone - powiedział Kim Poder, NENT Group Chief Commercial Officer.
W Polsce cena miesięcznej subskrypcji platformy Viaplay wyniesie 34 zł. Oferta ma objąć także atrakcyjną promocję, dostępną w momencie uruchomienia platformy.- Współpraca UPC z Grupą NENT świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w pozyskiwanie najwyższej jakości treści i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie programów rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do treści sportowych premium, w tym m.in. Bundesligi, UEFA Europa League i UEFA Conference League, a także Premier League od 2022 roku, co przyczyni się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce - powiedział Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska.
SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022
12 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
429 zł Więcej...