reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

1,5 mln klientów łączonych usług Orange Polska

dodano: 2021-07-29 11:32
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange logo uniwersalne 360px.jpg Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za drugi kwartał 2021 roku. Operator zakończył czerwiec z 1,018 mln klientów usług telewizyjnych, w tym 642 tys. klientów IPTV i 376 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). W ciągu trzech miesięcy liczba klientów Orange TV wzrosła o 1 tys., przy czym liczba klientów IPTV wzrosła o 17 tys., a DTH zmniejszyła się o 16 tys.

Orange
Orange wyniki


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec czerwca br. 879 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, czyli o 3 tys. więcej w pierwszym kwartale. Wszystkich użytkowników Orange Polska korzystających z pakietów łączonych było 1,517 mln (wzrost o 14 tys. w pierwszym kwartale). Wskaźnik ARPO (average revenue per offer) z konwergencji wyniósł 111,4 zł, o 1,80 zł więcej niż w poprzednim kwartale.

Na koniec czerwca br. 827 tys. klientów Orange Polska korzystało z oferty światłowodowej (wzrost o 48 tys. w drugim kwartale). Klienci światłowodu stanowią już 30 proc. użytkowników szerokopasmowego stacjonarnego internetu od Orange. Zwiększył się tez zasięg sieci światłowodowej - obejmuje już 5,4 mln gospodarstw domowych, czyli o ponad 200 tys. więcej niż na koniec pierwszego kwartału tego roku.

Przychody Orange Polska za drugi kwartał 2021 roku wzrosły o 4,5 proc. do 2,954 mld zł w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, a EBITDAaL o 3,8 proc. do 756 mln zł. Zysk operacyjny wzrósł dwukrotnie do 224 mln zł, natomiast zysk netto o 123 proc. do 116 mln zł. organiczne przepływy pieniężne drastycznie zmalały z 438 mln zł do 159 mln zł.
 

Drugi kwartał to przede wszystkim bardzo dobre wyniki finansowe, które są efektem zarówno rosnącej liczby klientów naszych usług, jak i konsekwentnej realizacji naszej filozofii „więcej za więcej” w relacji z klientami. Był to też czas luzowania ograniczeń związanych z pandemią i otwierania się kolejnych branż, które przez wiele miesięcy były niedostępne. Widzimy, że klienci w naturalny sposób koncentrowali swoją uwagę właśnie na takich usługach, co przełożyło się na mniejszy ruch na rynku telekomunikacyjnym.

Po zakończeniu sezonu wakacyjnego, na jesieni, spodziewamy się powrotu ożywienia na naszym rynku. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji całorocznych celów. Skupiamy się teraz na realizacji ogłoszonej niedawno strategii .Grow, by rosnąć szybciej, ale też w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Wykonaliśmy już na tej drodze pierwsze kroki, uruchamiając pierwsze farmy wiatrowe, które pozwoliły Orange Flex stać się pierwszą w Polsce neutralną klimatycznie usługą telekomunikacyjną. Wierzymy, że tak będzie wyglądać przyszłość rynku

- powiedział Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Nagrywarka 4K UHD HyperCap II Duo

Nagrywarka (grabber) i streamer sygnału HDMI w wysokiej jakości, bezpośrednio...

1 890 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

799 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

189 zł Więcej...