Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W drugim kwartale 2021 roku liczba RGU w zakresie telewizji cyfrowej wzrosła o 8 400, internetu o 9 000, telefonii spadła o 11 100, a usług mobilnych zwiększyła się o 17 500.
UPC Polska miało na koniec czerwca 2021 roku
1 535 400 klientów i
3 283 000 świadczonych usług RGU, w tym 4 800 nowych klientów netto i 6 300 przyłączeń usług cyfrowych (RGU).
Spośród liczby
1 355 000 usług telewizji cyfrowej, 273 200 to użytkownicy podstawowej, niekodowanej oferty operatora. Natomiast 1 081 800 to liczba osób korzystających z abonamentu na usługi telewizyjne UPC Polska.
W drugim kwartale średnia prędkość internetu, z jakiej korzystali klienci UPC, wynosiła 370 Mb/s, w porównaniu z 290 Mb/s rok wcześniej. UPC zwiększyło także bez dodatkowych opłat prędkość wysyłania danych dla ponad 900 tys. klientów. UPC kontynuowało wprowadzanie prędkości 1 Gb/s w nowych lokalizacjach, zwiększając liczbę gospodarstw domowych w zasięgu prędkości 1 Gb/s do 3 mln.
UPC dodało również do zasięgu swojej sieci w drugim kwartale 16 600 gospodarstw domowych, a w pierwszym półroczu 34 200. Sieć ta obecnie obejmuje 3 669 400 gospodarstw domowych.
- Pierwsze półrocze 2021 roku dowodzi zaangażowania zespołu UPC we wspieranie naszych klientów najlepszymi w swojej klasie usługami cyfrowymi i doświadczeniem ulubionej marki. Doceniam nieustające dążenie zespołu UPC do zwiększania satysfakcji naszych klientów oraz działania, które przekładają się na pozycję lidera w zakresie najbardziej rekomendowanego dostawcy na rynku - powiedział Robert Redeleanu, dyrektor generalny UPC Polska
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.