Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jest to bardziej ambitne rozszerzenie planu rozpoczętego w zeszłym roku, polegającego na zwiększeniu liczby pracowników, aby móc dotrzeć do większej liczby barów w całej Hiszpanii.
W tym celu zostanie użyty system znany jako „
tajemniczy klient", który wykorzystywany jest przez firmy do oceny i pomiaru jakości obsługi klienta. Chodzi o odpowiednio przeszkoloną osobę, wyspecjalizowaną w działaniu jako zwykły nabywca, który podczas analizy sytuacji poprosi o informacje lub skonsumuje produkt lub usługę.
W przypadku
LaLigi pracownicy będą podszywać się pod klientów baru i sprawdzać, czy obiekt spełnia odpowiednie wymagania do nadawania transmisji meczów hiszpańskiej ligi. Jeżeli właściciel obiektu używa pirackiego sprzętu, zostanie dokonany kolejny przegląd sprawy z nałożeniem kary.
Piractwo to jeden z największych problemów LaLigi.
Najnowsze oficjalne dane z 2017 r. wskazują, że liczba obiektów, które nieregularnie oferowały mecze hiszpańskiej LaLigi, była blisko połowy z nich - około 50 tys. z łącznej liczby przekraczającej 105 tys.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.