Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tok FM wraz z OLX od ponad 3 lat doradzają w kwestii rozwoju zawodowego, decyzji związanych ze ścieżką kariery, a także satysfakcji z pracy. Kolejne odcinki podcastu „Dobra praca” poświęcone są m.in. analizie rynku pracy i panujących na nim trendó. Padają w nich również pytania o to, kiedy jest czas na zmianę pracy i jak się do takiej zmiany przygotować.
- W nowej serii poruszone zostaną tematy związane zwłaszcza z wypaleniem zawodowym i rozwojem osobistym. Słuchacze podcastu dowiedzą się m.in., jakie są prognozy dla rynku pracy na kolejny rok, na czym może polegać dialog międzypokoleniowy w firmie, a także jak rozpoznać wypalenie zawodowe i jak mu przeciwdziałać
- wyjaśnia Jarosław Śliżewski, dyrektor obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory (GRA).
Uzupełnieniem „Dobrej pracy” jest cykl „Dobry pracodawca” kierowany do menedżerów oraz właścicieli firm. I tym razem nie zabraknie w nim porad na temat organizacji rozwoju pracowników. Do tego publikowane będą rozmowy z ekspertami, również związane ze zmianami na rynku pracy. Wszystko pod wspólnym szyldem „Raport praca”.
Autorką i pomysłodawczynią podcastu „Dobra praca” jest Zuzanna Piechowicz, natomiast cykl „Dobry pracodawca” tworzy Marzena Mazur; obie to dziennikarki związane z Tok FM. Serie „Dobra praca” i „Dobry pracodawca” publikowane są na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej Tok FM i dostępne dla wszystkich internautów.
- Praca to nie tylko sposób na utrzymanie siebie i swojej rodziny. Chcemy zaangażować się w to, co robimy, mieć poczucie sensu naszej pracy. I budować dobre relacje ze współpracownikami i współpracowniczkami. Wierzę, że mamy wpływ na to, jak wygląda nasza praca i nasze miejsca pracy. O tym, jak z tego wpływu korzystać, rozmawiam z moimi gośćmi w podcaście „Dobra praca”
- mówi Zuzanna Piechowicz.
- Nowy sezon cyklu „Dobra praca” tworzonego z tokfm.pl to dla nas kolejna okazja do dzielenia się wiedzą na temat rynku pracy i obserwacjami najnowszych trendów w rekrutacji. Pracodawcy stają na starcie w kolejnym wyścigu o pracowników. Będziemy konsekwentnie wspierać ich w tych staraniach, a kandydatów - w znalezieniu najlepszej dla nich oferty
- mówi Joanna Święcicka, B2B marketing specialist w OLX Praca.
Cykl „Dobra praca” wspiera promocja na tokfm.pl i w mediach społecznościowych stacji. Dodatkowo seria jest promowana również na wybranych platformach streamingowych. Za towarzyszącą cyklowi ofertę partnerską odpowiada Tandem Media, broker kinowo-radiowy Agory. Partnerem cyklu „Dobra praca” od chwili jego powstania jest OLX
(więcej tutaj).
Uzupełnieniem działań na tokfm.pl będzie sponsoring „Raportu gospodarczego” w Radiu Tok FM - OLX zostanie sponsorem odcinków tego programu ekonomicznego w Tok FM
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.