reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Antenna Group przejmuje 22 kanały płatnej telewizji

dodano: 2021-10-01 15:26 | aktualizacja: 2021-10-04 23:52
autor: Janusz Sulisz | źródło: Antenna Group

ANTENNA Group AXN Sony 360px Antenna Group przejmuje portfolio Sony Pictures Television Network w Europie Środkowo-Wschodniej - 22 kanały płatnej telewizji oraz dwa serwisy OTT na 12 rynkach. Tak więc kanały znane pod markami AXN i Viasat (Viasat 3 i 6) trafiają pod skrzydła Antenna Group. Dokładnej listy kanałów i serwisów przejętych przez Antenna Group nie opublikowano.

SPTN/Antenna Group
Sony Pictures Network Antenna Group logo 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kontynuując swój rozwój, międzynarodowa grupa medialna Antenna, prowadząca inwestycje i działalność w Ameryce Północnej, Europie oraz Australii, porozumiała się z Sony Pictures Television w sprawie zakupu kanałów płatnej telewizji AXN, Sony i Viasat w Europie Środkowo-Wschodniej oraz usług na żądanie w ramach dużej inwestycji w regionie.  
 
Zawierając umowę obejmującą wiele rynków i kanałów, Antenna Group umacnia swoją pozycję lidera  w regionie z potencjałem do dalszego zwiększania swojego udziału w rynku mediów w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach realizacji celu dotarcia do ponad 100 mln odbiorców.  Nowo nabyte kanały rozrywkowe i usługi na żądanie osiągają 90% penetracji rynku płatnej telewizji z ponad 24 mln abonentów na 12 terytoriach: Polska, Węgry, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Słowacja, Chorwacja, Serbia, Słowenia, Bośnia i Hercegowina, Macedonia Północna i Czarnogóra.
 
22 kanały, które obejmują marki AXN i Viasat, zapewniają atrakcyjną mieszankę oryginalnych produkcji i międzynarodowych programów produkowanych przez największe studia, w tym Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney i eOne, które mają lojalnych, oddanych fanów z silnym przywiązaniem do marki.  

Antenna Group będzie dążyć do rozszerzenia oferty kanałów, dostarczając wiadomości i rozrywkę, w tym światowej klasy treści wyprodukowane przez studia, a także produkcje lokalne, jednocześnie skutecznie zwiększając oglądalność i maksymalnie wykorzystując potencjał w zakresie dystrybucji. Antenna Group będzie szukać dalszych możliwości inwestycyjnych w firmy produkujące treści, kanały telewizyjne i serwisy OTT w tym regionie.

Antenna Group dociera obecnie do ponad 150 milionów odbiorców.
Wyjątkowy dorobek Antenna Group w zakresie inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej przyczynił się do osiągnięcia niezwykłej wartości przekraczającej 1 mld euro w Serbii, Czarnogórze, Bułgarii, Rumunii i innych krajach Europy Wschodniej. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w inwestycjach w telewizję i treści w ciągu ostatnich 30 lat, grupa jest idealnie przygotowana do dalszego rozwoju tych obszarów.

Theodore Kyriakou, Dyrektor Generalny Antenna Group, powiedział:

- Antenna Group nieustająco poszukuje możliwości inwestycji  w sektorze  medialnym na całym świecie, region Europy Środkowo-Wschodniej pozostaje dla nas ważnym celem. Inwestujemy w tym regionie od ponad 20 lat, starając się zapewnić lokalnie najlepsze programy rozrywkowe i informacyjne. To przejęcie jest kolejnym krokiem w tym kierunku, jednocześnie otwierającym perspektywę dalszego wzrostu na tych rynkach.

Adam Theiler, Dyrektor Generalny Pay TV Antenna Group B.V, powiedział:

- Cieszę się, że mogę powitać w Antenna Group zespoły Sony Networks w Warszawie, Budapeszcie i Bukareszcie.  Razem wznowimy nasze starania na rzecz zapewnienia rozrywki rzeszom fanów, którzy zaufali AXN i Viasat, a tym samym potwierdzimy naszą pozycję jako preferowanego partnera dostarczającego treści dla operatorów płatnej telewizji i reklamodawców, którzy podzielają nasze ambicje rozwijania rynku płatnej telewizji w Europie Środkowo-Wschodniej.


Antenna Group jest wiodącą międzynarodową, organizacją mediową dostarczającą treści i tworzącą kontent rozrywkowy, która posiada i zarządza zróżnicowanym portfolio globalnych aktywów medialnych na wielu platformach: telewizja, OTT, radio, platformy cyfrowe, muzyka, branża wydawnicza i edukacja, w Europie, Ameryce Północnej i Australii.

Antenna była jednym z pierwszych inwestorów w Facebooka, Twittera i Spotify. Grupa Antenna posiada szerokie portfolio inwestycji w media, w tym m.in. inwestycje w The Raine Group, VICE Media oraz kultową firmę produkującą filmy i programy telewizyjne Imagine Entertainment. Z globalną widownią przekraczającą 150 milionów odbiorców, Antenna Group kontynuuje ekspansję na nowe rynki, wykazując potencjał do znaczącego wzrostu.

Nie podano dokładnej listy przejętych kanałów.​​​​​​​


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak bezinwazyjny do okna rozporowy

Bezinwazyjny, wnękowy stojak dla anteny satelitarnej lub DVB-T z drążkiem...

149 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 259 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,0m w wersji v2.1 dla...

49 zł Więcej...