dodano: 2021-10-25 17:37 | aktualizacja:
2021-10-25 17:56
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Orange Polska/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec września br. 871 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, czyli o 8 tys. mniej niż w drugim kwartale. Wszystkich użytkowników Orange Polska korzystających z pakietów łączonych było 1,531 mln (wzrost o 14 tys. w trzecim kwartale). Wskaźnik ARPO z pakietów konwergentnych wyniósł ponad 113 zł i wzrósł o ponad 7 proc. rok do roku.
Przychody Orange Polska wzrosły w trzecim kwartale o ponad 3 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, głównie dzięki bardzo dobrym wynikom z kluczowych usług telekomunikacyjnych oraz usług IT/IS dla biznesu. Rentowność operacyjna
EBITDAaL wzrosła o niemal 7 proc. rok do roku.
Orange Światłowód dociera już do 5,6 mln gospodarstw domowych, a usługi światłowodowe wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem – liczba klientów zwiększyła się o 53 tys. do
880 tys. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia całorocznych celów finansowych. Użytkownicy światłowodu stanowią już 32 proc. wszystkich klientów internetowych usług od Orange.
– Za nami udany kwartał. Osiągnęliśmy mocne wyniki finansowe, zrealizowaliśmy też jeden z kluczowych projektów tego roku – sfinalizowaliśmy sprzedaż połowy udziałów w spółce Światłowód Inwestycje, oferującej w hurtowym dostępie superszybkie łącza światłowodowe. To ważny krok na drodze do realizacji naszych planów przedstawionych w strategii .Grow, w tym strategii hurtowej. Nasze flagowe usługi cieszą się popularnością wśród klientów, widzimy też, że użytkownicy mobilnych ofert głosowych chętniej zostają z nami na dłużej. To potwierdza, że Orange jest w dobrej formie w obliczu nachodzących wyzwań, jak m.in rosnąca presja inflacyjna – powiedział Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.
Liczba abonamentowych głosowych usług mobilnych nadal rośnie stabilnie 5 proc. rok do roku. Wzrost ARPO w tym kwartale przyspieszył do 2,5 proc. rok do roku za sprawą roamingu. Po zmniejszeniu ograniczeń związanych z pandemią wraca zainteresowanie usługami przedpłaconymi. W trzecim kwartale przybyło 55 tys. nowo aktywowanych kart prepaid, a ARPO wzrosło o 5 proc., m.in. za sprawą rosnącej liczby klientów korzystających z nielimitowanych pakietów połączeń i SMS oraz roamingu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.