reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rośnie liczba klientów IPTV Orange

dodano: 2021-10-25 17:37 | aktualizacja: 2021-10-25 17:56
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Orange Polska/satkurier.pl

Orange Spółka Orange Polska opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za trzeci kwartał 2021 roku. Operator zakończył wrzesień z 1,008 mln klientów usług telewizyjnych, w tym 669 tys. klientów IPTV i 339 tys. klientów telewizji satelitarnej (DTH). W ciągu trzech miesięcy liczba klientów Orange TV spadła o 10 tys., przy czym liczba klientów IPTV wzrosła o 27 tys., a DTH zmniejszyła się o 37 tys.

satkurier.pl
Orange plafon logo 2021 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na koniec września br. 871 tys. klientów korzystało z oferty konwergentnej Orange Love z telewizją, czyli o 8 tys. mniej niż w drugim kwartale. Wszystkich użytkowników Orange Polska korzystających z pakietów łączonych było 1,531 mln (wzrost o 14 tys. w trzecim kwartale). Wskaźnik ARPO z pakietów konwergentnych wyniósł ponad 113 zł i wzrósł o ponad 7 proc. rok do roku.

Przychody Orange Polska wzrosły w trzecim kwartale o ponad 3 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, głównie dzięki bardzo dobrym wynikom z kluczowych usług telekomunikacyjnych oraz usług IT/IS dla biznesu. Rentowność operacyjna EBITDAaL wzrosła o niemal 7 proc. rok do roku.

Orange Światłowód dociera już do 5,6 mln gospodarstw domowych, a usługi światłowodowe wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem – liczba klientów zwiększyła się o 53 tys. do 880 tys. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia całorocznych celów finansowych. Użytkownicy światłowodu stanowią już 32 proc. wszystkich klientów internetowych usług od Orange.
 

– Za nami udany kwartał. Osiągnęliśmy mocne wyniki finansowe, zrealizowaliśmy też jeden z kluczowych projektów tego roku – sfinalizowaliśmy sprzedaż połowy udziałów w spółce Światłowód Inwestycje, oferującej w hurtowym dostępie superszybkie łącza światłowodowe. To ważny krok na drodze do realizacji naszych planów przedstawionych w strategii .Grow, w tym strategii hurtowej. Nasze flagowe usługi cieszą się popularnością wśród klientów, widzimy też, że użytkownicy mobilnych ofert głosowych chętniej zostają z nami na dłużej. To potwierdza, że Orange jest w dobrej formie w obliczu nachodzących wyzwań, jak m.in rosnąca presja inflacyjna – powiedział Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.

Liczba abonamentowych głosowych usług mobilnych nadal rośnie stabilnie 5 proc. rok do roku. Wzrost ARPO w tym kwartale przyspieszył do 2,5 proc. rok do roku za sprawą roamingu. Po zmniejszeniu ograniczeń związanych z pandemią wraca zainteresowanie usługami przedpłaconymi. W trzecim kwartale przybyło 55 tys. nowo aktywowanych kart prepaid, a ARPO wzrosło o 5 proc., m.in. za sprawą rosnącej liczby klientów korzystających z nielimitowanych pakietów połączeń i SMS oraz roamingu.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

429 zł Więcej...