Viaplay na kolejnych rynkach- Trzeci kwartał był kolejnym ważnym krokiem na drodze do naszych 5-letnich celów jako międzynarodowego rywala w zakresie streamingu. Osiągnęliśmy szereg nowych kamieni milowych, w tym ważny debiut Viaplay w Polsce, naszym dziewiątym i największym dotychczas rynku. Uruchomienie zakończyło się sukcesem i nawiązaliśmy silne lokalne partnerstwa dystrybucyjne, przyczyniając się do łącznej liczby 313 tys. międzynarodowych subskrybentów Viaplay na koniec trzeciego kwartału. W połączeniu z naszym wzrostem w krajach nordyckich przełożyło się to na wzrost o 28 proc. w skali roku do ponad 3,6 mln subskrybentów - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.
Inwestycje w Viaplay Originals- Zaktualizowaliśmy nasze cele strategiczne podczas ostatniego Dnia Rynków Kapitałowych i ogłosiliśmy, że Viaplay wejdzie na 5 nowych rynków do końca 2023 roku, zwiększając ich łączną liczbę do 16, a celem jest posiadanie 12 mln subskrybentów do końca 2025 roku. Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszego celu na koniec roku, jakim jest dodanie łącznie co najmniej 400 tys. nordyckich i 500 tys. międzynarodowych subskrybentów w 2021 roku. Nasz 10 proc. organiczny wzrost przychodów grupy był głównie napędzany przez Viaplay, który jest obecnie naszą największą jednostką generującą przychody, a także trwające ożywienie w wydatkach na reklamę - powiedział Anders Jensen.
Jak pandemia wpłynęła na działalność NENT Group?- Zwiększyliśmy nasze ambicje związane z Viaplay Originals do co najmniej 50 produkcji w tym roku i ponad 60 w przyszłym oraz zapewniliśmy kilka ważnych nowych praw sportowych na nadchodzące lata - powiedział Anders Jensen.
- Z pandemii można wyciągnąć wiele lekcji. Wprowadziliśmy hybrydowe i elastyczne nowe sposoby pracy, ponieważ stopniowo ponownie otwieraliśmy nasze obiekty, a z pewnością jest więcej do nauczenia się, podczas gdy nadal rozwijamy naszą kulturę opartą na wartościach i sprawną organizację. Pandemia wyraźnie zwiększyła zainteresowanie serwisami streamingowymi i zapotrzebowanie na treści wysokiej jakości, obojętnie w jakim języku. Wszystkie te trendy nie znikną, a my pozostaniemy zaangażowani w dostarczanie najlepszych możliwych doświadczeń wszystkim naszym interesariuszom - powiedział prezes i dyrektor generalny NENT Group.
SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022
12 zł Więcej...SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023
12 zł Więcej...Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H
Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...
130 zł Więcej...