reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

RMF Classic wchodzi w pełnoletniość

dodano: 2021-10-27 00:52
autor: Łukasz Knapik | źródło: Bauer Media Group

RMF Classic W środę, 27 października br. RMF Classic (Bauer Media Group) obchodzić będzie swoje 18. urodziny. Z tej okazji przez cały dzień nadawany będzie specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18” z udziałem gwiazd i słuchaczy. Trwa też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

RMF Classic


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przez całą środę, 27 października br., we wszystkich pasmach programowych RMF Classic, pojawiać się będą urodzinowe wątki.

- Na pewno przypomnimy najciekawsze wydarzenia i anegdoty czasów beztroskiego dzieciństwa i burzliwej młodości stacji. Poprosiliśmy też zaprzyjaźnionych z nami artystów żeby opowiedzieli nam o swoich osiemnastych urodzinach i jak wspominają swoje wchodzenie w dorosłość. Pojawią się wspomnienia między innymi Kayah, Weroniki Książkiewicz, Krzesimira Dębskiego, Mateusza Damięckiego, Marcina Dańca czy Artura Andrusa

- zapowiada Paweł Pawlik, dyrektor programowy RMF Classic.


Rozgłośnia poprosiła też słuchaczy o przysyłanie opowieści o ich osiemnastkach. Wybrane zostaną zacytowane na antenie i nagrodzone zestawami upominków, w tym także przygotowanych specjalnie na urodziny. Na stronie internetowej rmfclassic.pl oraz w mediach społecznościowych rozgłośni dostępny będzie krótki film animowany prezentujący historię stacji (więcej tutaj).

Oprócz tego do połowy listopada br. potrwa kampania wizerunkowa radia. Jej celem jest promocja repertuaru rozgłośni, która - jak zapewnia nadawca - jako jedyna w Polsce gra tak dużą ilość muzyki filmowej. Kampania obejmuje internet (spoty wideo w serwisach Player, CDA, YouTube, Onet, Wirtualna Polska, Interia i tvn24.pl oraz bannery w portalach horyzontalnych) oraz prasę (m.in. „Polityka”, „Tygodnik Powszechny” i „Newsweek Polska”). Za planowanie i zakup mediów oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest Dział Promocji Grupy RMF, natomiast produkcji podjęło się Studio Animacji Plankton TV. To druga odsłona kampanii „Włącz RMF Classic i zmień swój świat” - wiosenna, składająca się z dwóch spotów, w których wykorzystano tematy z filmów „Vabank” i „Janosik”, została rozszerzona o dwa kolejne - nawiązujące do hitów filmowych.

RMF Classic rozpoczęło nadawanie 27 października 2003 roku - początkowo tylko w Krakowie, później uruchamiane były kolejne nadajniki i dziś stacja dostępna jest w 21 polskich miastach (więcej tutaj). Liner rozgłośni to „Najpiękniejsza muzyka filmowa” i to ten gatunek przeważa w programie, ale stacja nadaje też przeboje muzyki klasycznej, piosenkę poetycką czy operę (więcej tutaj). Wśród audycji tematycznych są poświęcone kinu, literaturze, ekologii czy podróżom. Swoje autorskie programy prowadzą lub prowadzili Artur Andrus, Stanisław Janicki, Agustin Egurrola, Igor Herbut czy Tytus Hołdys. RMF Classic było też pierwszą w Polsce stacją, która zdecydowała, by w grudniu emitować przez cały dzień wyłącznie bożonarodzeniowe piosenki - i kontynuuje tę tradycję od 2012 roku (więcej tutaj i tutaj).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...