Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oferta jest dostępna z telewizorami
LG 8K oraz telewizorami
LG 4K w modelach
od 2016 do 2021 roku. Musi zostać zrealizowana w okresie
od 15 listopada 2021 roku do 20 lutego 2022 roku (kody realizacji nie będą wydawane po 13 lutego 2022 roku). Obowiązuje limit jednej oferty na jeden telewizor i Apple ID. Oferta dostępna jest tylko dla nowych subskrybentów. Plan odnawia się automatycznie po cenie miesięcznej obowiązującej w danym regionie do momentu anulowania (w Polsce
24,99 zł). Wymagany jest Apple ID z zarejestrowaną metodą płatności. Obowiązują warunki i polityka prywatności firmy Apple. Oferta nie może być łączona z Apple One, innymi bezpłatnymi okresami próbnymi lub ofertami na Apple TV+. Jak informuje LG, warunki podlegają zmianom i mogą być modyfikowane lub anulowane w dowolnym momencie bez uprzedzenia.
Promocja z telewizorami LG Smart TV dołącza do innej akcji, dotyczącej urządzeń
Apple. Przy zakupie nowego iPhone’a, iPada, iPoda touch, Apple TV lub Maca również otrzymuje się 3-miesiączną subskrypcję Apple TV+ w prezencie.
Apple TV+, dostępne we wszystkich telewizorach LG Smart, to
uruchomiona w Polsce 1 listopada 2019 roku platforma SVOD z serialami i filmami. Wśród udostępnianych produkcji można znaleźć: serial komediowy
„Ted Lasso” z Jasonem Sudeikisem w roli głównej,
„The Morning Show” z Jennifer Aniston i Reese Witherspoon oraz sagę
„Fundacja”, która jest pierwszą ekranizacją kultowej serii powieści Isaaca Asimova. Nowe tytuły debiutujące w listopadzie to
„Dr Brain” - pierwszy koreańskojęzyczny serial oryginalny oparty na popularnym koreańskim webtoonie autorstwa Hongjacga, oraz
„Finch”, będący kontynuacją światowego hitu na Apple TV+ „Greyhound”, w którym główną rolę gra Tom Hanks.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.