reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

CNN i Samsung pokazują moc technologii

dodano: 2021-11-08 03:37 | aktualizacja: 2021-11-08 09:44
autor: Łukasz Knapik | źródło: WarnerMedia

CNN International „Tech for Good” CNN International Commercial (CNNIC) połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma „podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach”. Kampania obejmuje nową obrandowaną serię filmów „Better Tech For All” (Create) oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę CNN „Tech for Good” (sezon 2.). Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji pozwoli dotrzeć firmie Samsung do odbiorców z całego świata.

CNN International „Tech for Good”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Seria „Better Tech For All” to treści branded content wyprodukowane przez Create, międzynarodowe studio należące do CNN International Commercial. Pokazują one temat niezwykłych innowacji, które dzięki zastosowaniu technologii pozwalają ludziom rozwijać się i pokonywać kolejne wyzwania. W pierwszym filmie „Signed with Love” występuje David Cowan, pełen ekspresji głuchy tłumacz języka migowego, który pomagał przy oficjalnych komunikatach stanu Georgia w Stanach Zjednoczonych Ameryki i od prawie trzydziestu lat zajmuje się tłumaczeniami dla niesłyszącej publiczności. Wyjaśnia on, w jaki sposób technologia uczyniła informacje bardziej dostępnymi i jak podniosła jakość życia społeczności niesłyszących. W ramach zaangażowania CNN International Commercial w ideę zrównoważonego rozwoju, Create przystąpiło do „Ad Net Zero” - inicjatywy brytyjskiego stowarzyszenia branży reklamy Advertising Association. Jest to pierwszy film studia Create neutralny dla środowiska, wyprodukowany przy użyciu kalkulatora emisji dwutlenku węgla Albert, który pozwolił na zmniejszenie śladu węglowego.

Ponadto drugi rok z rzędu ruszyła seria „Tech for Good” - tym razem we współpracy z firmą Samsung Electronics. Drugi sezon, prowadzony przez prezenterkę i korespondentkę CNN Kristie Lu Stout, wystartował w lipcu tego roku i składa się z czterech 30-minutowych odcinków emitowanych na antenie CNN International do listopada br. Na platformach cyfrowych i społecznościowych na widzów czekają też dodatkowe treści pokazujące, jak technologia pomaga nie tylko jednostkom, ale również ogółowi społeczeństwa w przeróżnych aspektach - od edukacji po zrównoważony rozwój (więcej tutaj).

- Współpraca z liderem branży takim jak Samsung przy realizowanej na wielu platformach inspirującej inicjatywie, która pokazuje potęgę technologii to dla nas zawsze wielki zaszczyt - mówi Rob Bradley, starszy wiceprezes CNN International Commercial. - Połączenie wysokiej jakości storytellingu z wykorzystaniem danych i analityką to innowacyjne rozwiązanie, które połączy marki z kluczowymi odbiorcami na całym świecie. Cieszymy się na współpracę, która zainspiruje widzów CNN do myślenia o przyszłości i do poprawy życia innych poprzez tworzenie technologii służącej dobru - dodaje.

 
Kristie Lu Stout w programie „Tech for Good”, foto: WarnerMedia
Kristie Lu Stout w programie „Tech for Good”, foto: WarnerMedia


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Uchwyt kominowy bezinwazyjny E863M z opaską 5,0m

mocny uchwyt antenowy bezinwazyjny - obejma 5m na komin 

139 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami TVP 4K, Museum...

189 zł Więcej...

Antena sat dla TIR-a 60 cm

stalowa antena 60 cm przenośna na przyssawkę dla TIR-owców.

169 zł Więcej...