reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Disney rejestruje markę Star w Rosji

dodano: 2021-11-15 19:42 | aktualizacja: 2021-11-15 22:52
autor: RO | źródło: adindex.ru/tvnews.by

Disney+ Star W przyszłym roku The Walt Disney Company planuje wprowadzić usługę wideo Star w 50 krajach. W przededniu ekspansji na dużą skalę swoich usług przesyłania strumieniowego, Disney zdecydował zarejestrować znak towarowy Star w Rosji. Według portalu AdIndex, wniosek został złożony dla trzech klas Międzynarodowej Klasyfikacji Towarów i Usług, z których wszystkie dotyczą dostarczania treści audiowizualnych.

Disney+ Star
Disney Star


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Star to międzynarodowa marka, pod którą The Walt Disney Company rozwija własną platformę multimedialną. Flagowy serwis Disney+ został utworzony dwa lata temu i od tego czasu czasu zyskał 118,1 mln abonentów. Obecnie działa w 60 krajach w ponad 20 językach. W ubiegłym roku firma wprowadziła platformę Disney+ Hotstar na rynki Indii i Indonezji, a latem 2021 r. stała się dostępna dla użytkowników w Malezji i Tajlandii.

Pod koniec sierpnia usługa Star+ pojawiła się w Ameryce Łacińskiej. Platformy Hotstar i Star wyróżniają się skromniejszymi przychodami na użytkownika, ponieważ ich odbiorcy mieszkają w rozwijających się regionach. Jednocześnie widzom są oferowane nie tylko ogólne treści rozrywkowe - filmy i seriale produkcji Disney Television Studios, FX, 20th Century Studios, 20th Television, ale także projekty lokalne. Publikacja Variety nazywa usługę Star odpowiednikiem Hulu, skierowaną nie do odbiorców rodzinnych i fanów franczyzy, ale do widzów dorosłych.

Komentując wyniki IV kwartału finansowego, dyrektor generalny Disneya, Bob Chapek, potwierdził swoje ambitne plany na 2022 rok. Do końca obecnego roku platforma wideo zacznie działać w Korei Południowej, Hongkongu i na Tajwanie, w przyszłym roku liczba nowych rynków wyniesie 50. Disney+ i Star+ pojawią się w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Republiki Południowej Afryki.

Do końca 2023 r. Disney planuje zwiększyć liczbę rynków do 160. Do końca 2024 r. usługa Disney+ powinna osiągnąć rentowność, a liczba płacących abonentów powinna wynieść 230-260 mln. W finansowym 2024 r. gigant medialny wyda na produkcję treści od 8 do 9 mld dolarów i liczba ta będzie tylko rosła. Przede wszystkim Disney jest zainteresowany produkcją lokalnych projektów, podkreślił Chapek. Powiedział, że w ciągu zaledwie roku ilość treści kluczowych marek (Disney, Marvel, Pixar, Star Wars, National Geographic), prezentowanych w serwisie wideo, wzrosła dwukrotnie.

Przed sezonem świątecznym, dyrekcja wiąże duże nadzieje z głośnymi premierami. W obchodzone corocznie przez fanów platformy święto Disney+ Day, w serwisie pojawiły się nowe produkcje „Home Sweet Home Alone” (remake kultowego filmu „Kevin sam w domu”), „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni”, „Wyprawa do dżungli”, krótkometrażowe filmy „Simpsonowie” i drugi sezon „Świat według Jeffa Goldbluma”National Geographic. W końcu listopada planowana jest premiera miniserialu „Hawkeye” i filmu dokumentalnego „The Beatles: Get Back”, a w grudniu wyjdzie serial „Księga Boby Fetta”, osadzony w świecie Gwiezdnych wojen.
 

Źródło: adindex.ru  tvnews.by 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Przepust dachowy średnicy 48mm

Przepust dachowy do kabli średnicy 48mm

89 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 749 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2021 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2021 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...