Po raz 5. Radio Zet (Eurozet/Agora) spełnia marzenia słuchaczy. Zabawie antenowej towarzyszy kampania promocyjna w telewizji i internecie. W ramach akcji „Spełniamy marzenia w Radiu Zet” powstanie raport „O czym marzą Polacy” realizowany przez GfK Polonia. Swoje marzenia słuchacze mogą zgłaszać na stronie internetowej radiozet.pl.
Radio ZET
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W dotychczasowych edycjach akcji stacja zrealizowała kilkaset rozmaitych marzeń słuchaczy. W tym roku, każdego dnia - od poniedziałku do piątku - Radio Zet będzie spełniać kolejne. Zabawa na antenie potrwa do piątku, 10 grudnia br. Tradycyjnie swoje marzenia słuchacze mogą zgłaszać na stronie stronie internetowej radiozet.pl (przejdź na stronę).
W ramach akcji „Spełniamy marzenia w Radiu Zet” powstanie raport „O czym marzą Polacy” realizowany przez GfK Polonia. W podobnym badaniu przeprowadzonym w 2016 roku 50 proc. naszych rodaków marzyło o podróżach, a 30 proc. o dobrym zdrowiu dla siebie lub najbliższych (dane za Eurozetem). Teraz będzie okazja do zweryfikowania informacji, jak w ostatnich 5 latach zmieniły się pragnienia Polaków.
Od poniedziałku, 15 listopada br. akcję Radia Zet wspiera kampania w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w internecie. Kreację spotu przygotowała Agencja Przestrzeń, za produkcję odpowiadała Makata, a zakupem mediów zajął się Zenith.
Radio Zet rusza z kolejną edycją akcji „Spełniamy marzenia w Radiu Zet”, foto: Eurozet
„Spełniamy marzenia w Radiu Zet” - emisja w Radiu Zet.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.