Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tet+ jest obecnie jednym z liderów w dziedzinie usług streamingowych na Łotwie. Koncepcja platformy jest nowością w branży telewizyjnej w krajach bałtyckich i jesteśmy przekonani, że ma potencjał eksportowy również na inne rynki - uważa dyrektor usług programowych w Tet, Inga Alika-Stroda.
Ponad dwie trzecie (70%) nowych klientów
Tet TV wybiera ofertę
Tet+. Jednocześnie rośnie zadowolenie dotychczasowych klientów z usługi - obecnie ponad 82% użytkowników docenia wygodę wyboru kanałów telewizyjnych, a 75% twierdzi, że strumieniowanie treści jest łatwe w obsłudze.
Klienci
Tet+ spędzają prawie 50% dłużej przed ekranem w porównaniu do okresu, kiedy uruchomiono aplikację
Shortcut. W 2020 r. było to średnio 2,4 godziny, a w 2021 r. już 3,5 godziny.
W celu uatrakcyjnienia treści platformy rozrywkowej
Tet+ dla widzów rosyjskojęzycznych i anglojęzycznych, planowane jest wprowadzenie w 2022 wersji strony internetowej w dwóch językach.
Platforma Tet+ wystartowała 31 marca 2021 roku i świadczy usługi na zasadzie à la carte. Więcej o ofercie >>>
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.