Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Każdy Hiszpan wydaje na platformy średnio 39 euro miesięcznie, a tylko 8,9% twierdzi, że nie wydaje nic na tego typu usługi.
Netflix jest najczęściej oglądanym serwisem z 60% zasięgiem wśród ludności hiszpańskiej (o 0,1 więcej niż w poprzednim raporcie). Ta usługa ma 33,8% udziału, a także jest najlepiej oceniana (z wynikiem 7,92) i najbardziej polecana (7,97).
Prime Video ma udział 18,4%,
Movistar+ 13,1%, a
HBO posiada 8,7%. Ta ostatnia była platformą, która najbardziej wzrosła w porównaniu z poprzednimi wynikami raportu o 6,8% więcej.
Netflix najbardziej ceniony, Mitele Plus najgorszy
Jeśli chodzi o najlepsze oceny przyznane serwisom streamingowym, to za
Netflix i jego wynikiem 7,92 stoją
Amazon Prime Video (7,32),
Disney+ (7,3),
HBO (7,02) i
Movistar+ (7,0). Najniższe pozycje na liście zamykają
Rakuten (4,73),
FlixOlé (4,78) i
Mitele Plus (4,99).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.