reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Media Agory wspierają 30. finał WOŚP

dodano: 2022-01-26 06:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: Agora/satkurier.pl

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy WOŚP Kolejny rok z rzędu media grupy Agora angażują się w zbiórkę środków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP). W ramach 30. finału akcję wspierają Radio Tok FM („Poczytalni”, „Między słowami”, „Poranek Radia Tok FM”, „Szkoda czasu na złe seriale” i „Tok360”), Rock Radio („Powstanie Rock Radia”), Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, „Gazeta Wyborcza”, wyborcza.pl, gazeta.pl („Studio biznes” i „Rolnik szuka żony”), avanti24.pl, kulturalnysklep.pl, publio.pl, Wydawnictwo Agora, Agora Muzyka, Helios, Next Film („8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” i „Johnny”) i Pasibus. Transmisje telewizyjne pokażą kanały TTV, TVN i TVN24 oraz serwis VOD Player.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy WOŚP


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rozgłośnie Grupy Radiowej Agory znów grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

W 2022 roku - po raz kolejny - radiostacje Agory włączyły się w zbiórkę środków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (więcej tutaj). W ramach wsparcia 30. finału akcji, który nastąpi w niedzielę, 30 stycznia br., Radio Tok FM wystawiło na aukcję m.in. 100-letni dostęp do swoich podcastów oraz możliwość udziału w audycjach i odcinku cyklu podcastowego. Natomiast Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio uruchamiają e-skarbonki na wpłaty od słuchaczy.

Radio Tok FM co roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem zachęca wszystkich słuchaczy do udziału w 7 licytacjach prowadzonych w serwisie Allegro. Można w nich wygrać m.in. 100-letni dostęp do wszystkich podcastów i archiwum audycji Tok FM oraz komplet unikalnych kubków Tok FM z podpisami dziennikarzy stacji. Zwycięzcy aukcji będą mogli również wziąć udział w audycjach Tok FM „Poczytalni” (więcej tutaj), „Między słowami” (więcej tutaj) i „Poranku Radia Tok FM” (więcej tutaj) oraz w podcaście Tok FM „Szkoda czasu na złe seriale” (więcej tutaj). Licytacja dotycząca udziału w „Poranku Radia Tok FM” Jacka Żakowskiego zakończy się w niedzielę, 30 stycznia br. Rozstrzygnięcie pozostałych licytacji nastąpi w poniedziałek, 31 stycznia 2022 roku, w trakcie audycji „Tok360” na antenie Radia Tok FM (więcej tutaj).

Stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory (Radio Pogoda, Rock Radio i Radio Złote Przeboje) będą zbierać wpłaty na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do specjalnych skarbonek. eSkarbonki to wirtualne puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - jak zapewnia nadawca, „dzięki bezpiecznym wpłatom internetowym można szybko i wygodnie wesprzeć tegoroczny finał akcji”. Oprócz tego zespół Rock Radia postanowił rzucić wyzwanie słuchaczom. Jeśli w skarbonce stacji znajdzie się 2000 zł, to gospodarz porannego programu „Powstanie Rock Radia” Jan Bajorek „Bajor” na oczach wszystkich zgoli swoją ukochaną, pieczołowicie pielęgnowaną i wystylizowaną brodę (więcej tutaj).

O wirtualnych skarbonkach i 30. finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wszystkie rozgłośnie będą przypominać swoim odbiorcom w codziennych programach antenowych i na profilach w mediach społecznościowych.

Gramy w jednej drużynie - Pasibus wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Food truck na prywatnej imprezie, burgerowa uczta bez limitów i zestawy gadżetów - to aukcje, które w tym roku przygotowała sieć burgerowni Pasibus z okazji finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Charytatywne licytacje Pasibusa w serwisie Allegro potrwają do czwartku, 27 stycznia br.

- W Pasibusie bardzo lubimy pomagać, dlatego od lat angażujemy się w challenge, aukcje, wydarzenia charytatywne i zbiórki - mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa. - Gra dla WOŚP to zawsze wielka przyjemność, dlatego po raz kolejny przygotowaliśmy fantastyczne licytacje dla naszych wiernych Pasibrzuchów. W zeszłym roku udało nam się wspólnie zebrać dla Orkiestry ponad 11 tys. zł, liczmy na pobicie rekordu w tym roku! - dodaje.


Wśród tegorocznych aukcji przygotowanych przez Pasibusa po raz kolejny znalazła się możliwość wylicytowania przyjazdu foodtrucka wraz ze 100 burgerami. Pasi Ekipa usmaży je na prywatnej lub firmowej imprezie zwycięzcy aukcji. Smakosze burgerów mogą także licytować wielką ucztę bez limitów dla siebie i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa.

Wśród rzeczy wystawionych na aukcję przez kultową sieć burgerowni znalazły się także zestaw gadżetów z czapką, wlepami, tatuażami i pinsami oraz trzy Zestawy Rasowego Pasibrzucha, zawierające gadżety oraz kupony na burgery: Zestaw Gold, Zestaw Silver, Zestaw Bronze.

Wszystkie zebrane przez Pasibusa środki zostaną przekazane Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.

„Gazeta Wyborcza” wspiera 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

„Gazeta Wyborcza” kolejny raz włącza się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zespół dziennika wraz z Wydawnictwem Agora i załogą drukarni Agory w Warszawie przygotował aukcje internetowe - dochód z nich w całości zasili cel akcji, czyli wsparcie okulistyki dziecięcej. Oprócz tego w sieci dostępna jest eSkarbonka „Wyborczej”, do której można przekazywać swoje wpłaty do 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - w niedzielę, 31 stycznia 2022 roku.

„Gazeta Wyborcza” jak co roku wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, aktywnie włączając się w zbieranie funduszy na tegoroczny cel zbiórki. Zespół dziennika przygotował aukcje charytatywne, które są już dostępne na stronie internetowej wyborcza.pl oraz za pośrednictwem aukcji Allegro dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Licytacje będą trwać do niedzieli, 30 stycznia br. „Wyborcza” oferuje w nich m.in. prenumeratę wyborcza.pl na 100 lat, a nawet jeden dzień dłużej. Dzięki wygranej będzie można korzystać z pakietu klubowego z cyfrowej oferty dziennika na wszystkich nośnikach - tych, których używamy dzisiaj, telefonach i komputerach, oraz tych, których będą używały nasze wnuki i prawnuki.

We współpracy z Wydawnictwem Agora „Gazeta Wyborcza” wystawiła na aukcję również spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem oraz nocleg w Białowieży dla 4 osób. Zwycięzca licytacji otrzyma też zestaw książek autorstwa Adama Wajraka. Oprócz tego dostępna jest książka „Wybór” z dedykacją Anne Applebaum i Donalda Tuska.

Swoje licytacje uruchomiły również lokalne zespoły „Wyborczej” - w każdym z miast wydawania piątkowych tygodników można zostać bohaterem z pierwszej strony. Aukcje dotyczące okładki jednego z 20 lokalnych dodatków do „Gazety Wyborczej" pozwolą zwycięzcy zaprezentować siebie, swoją pasję lub firmę. Licytacje prowadzą redakcje w następujących miastach: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk/Gdynia/Sopot (Trójmiasto), Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra. Oprócz tego trwają inne licytacje lokalnych oddziałów dziennika - można w nich wygrać m.in. spacer z profesorem Marcinem Matczakiem po Wrocławiu, podczas którego przewodniczką będzie Beata Maciejewska, dziennikarka „Gazety Wyborczej”, autorka wrocławskich „Spacerowników”, a także zwycięskie zdjęcie w konkursie „Śląska Fotografia Prasowa 2020”, którego autorem jest Dominik Gajda, fotoreporter katowickiej „Gazety Wyborczej”.

Aukcje specjalne zaoferowała też drukarnia Agory w Warszawie, która zajmuje się m.in. drukiem „Gazety Wyborczej” i innych tytułów. W 5 licytacjach można zdobyć 2-osobowe zaproszenia do zwiedzania budynku stołecznej drukarni przy ulicy Daniszewskiej 27. Wizyty zaplanowane są na sobotę, 29 stycznia br. na godzinę 12:00. Grupę oprowadzi drukarz z wieloletnim doświadczeniem, który będzie również odpowiadać na wszelkie pytania zwiedzających.

„Gazeta Wyborcza” uruchomiła też eSkarbonkę, z której całość wpłat zasili Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Relacje z 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pojawią się na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie wyborcza.pl.

Wydawnictwo Agora oraz internetowe księgarnie Agory wspierają Wielką Orkiestry Świątecznej Pomocy

Spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, książki z autografami ich autorów - m.in. Anne Applebaum i Donalda Tuska, płyty z dedykacją od artystów - zespołów Kwiat Jabłoni i Perfect, a także roczny e-bookowy abonament w publio.pl - te nagrody trafią do zwycięzców tegorocznych aukcji internetowych Wydawnictwa Agora oraz księgarni internetowych kulturalnysklep.pl i publio.pl. Dochód z licytacji w całości zostanie przeznaczony na cel 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.  

Media i marki Agory po raz kolejny wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując wyjątkowe aukcje internetowe oraz zbierając pieniądze do wirtualnych skarbonek. Wydawnictwo Agora, we współpracy z „Gazetą Wyborczą”, na licytację przeznaczyło specjalny egzemplarz książki „Wybór” Anne Applebaum i Donalda Tuska z autografem autorów. Polsko-amerykańska dziennikarka z „Nagrodą Pulitzera” oraz przewodniczący Platformy Obywatelskiej - jak czytamy w opisie, „w dwunastu rozmowach dyskutują o kondycji Europy, katastrofalnych skutkach zmian klimatycznych, geopolityce, nowych technologiach i zagrożeniach dla demokracji, oprowadzając czytelników nie tylko po kluczowych problemach współczesnego świata, ale też po kulisach polityki”.  

Wydawnictwo Agora, ponownie wspólnie z „Gazetą Wyborczą”, wystawiło również na aukcję spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem oraz nocleg w Białowieży dla 4 osób. Zwycięzca licytacji otrzyma też zestaw książek autorstwa przyrodnika i obrońcy puszczy.  

Poradnik Natalii de Barbaro „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie”, wraz z autografem autorki, zdobyć będzie można na kolejnej licytacji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy organizowanej przez marki Agory. Książka jest - jak czytamy w opisie, „rzetelną z punktu widzenia psychologii, ale także poetycką, czasem brutalnie szczerą, opowieścią o kobiecej drodze do poznania samej siebie”.  

Ponadto dla miłośników literatury internetowe księgarnie Agory przygotowały e-bookowy roczny abonament w publio.pl. Zwycięzca aukcji otrzyma 12 kodów - każdy z nich pozwala pobrać co miesiąc dowolny e-book lub audiobook z oferty sklepu. Wraz z kodami księgarnia przekaże także jedyny w swoim rodzaju notes czytelniczy własnoręcznie wykonany przez jednego z pracowników publio.pl. 

Płyty Agora Muzyka z autografami artystów można z kolei znaleźć na aukcjach drugiej internetowej księgarni Agory. Kulturalnysklep.pl zaprasza do licytacji pakietu dwóch krążków Kwiatu Jabłoni - „Niemożliwe” i „Mogło być nic”, z dedykacją z okazji 30. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Duet rodzeństwa Katarzyny i Jacka Sienkiewiczów wystąpi w tym roku na finałowym koncercie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.  

Fanów Perfectu kulturalnysklep.pl zaprasza do licytowania dwóch ostatnich egzemplarzy „Głosu” wraz z autografami członków zespołu. Krążek „Głos” został wydany w październiku 2021 roku w liczbie 500 egzemplarzy jako edycja kolekcjonerska. Obie płyty można zdobyć za pośrednictwem aukcji Allegro dla WOŚP.  

Helios i Next Film grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Należące do Grupy Agora sieć kin Helios oraz spółka Next Film po raz kolejny wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 30. finału akcji przekazały na aukcje charytatywne m.in. roczne karnety do kina oraz zaproszenie na premierę filmu „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach”.

W niedzielę, 30 stycznia br., odbędzie się 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do grona jej darczyńców po raz kolejny dołączyła sieć kin Helios, która wystawiła na aukcje charytatywne trzy roczne karnety upoważniające do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce.

Next Film, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją filmową, także przygotowała dla fanów kina wyjątkowe aukcje wspierające Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Mogli oni licytować zaproszenie na uroczystą premierę filmu „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” z udziałem jego twórców (więcej tutaj). Wydarzenie odbyło się we wtorek, 25 stycznia br. w Warszawie (więcej tutaj i tutaj). Dodatkowo wśród aukcji w serwisie Allegro znalazły się przekazane sztabowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy rekwizyty z filmu „Johnny” o księdzu Janie Kaczkowskim, którego producentem i dystrybutorem jest Next Film. Licytować można zestaw charakterystycznych elementów garderoby głównego bohatera, w którego w filmie wcielił się Dawid Ogrodnik: okulary „musztardówki”, jedwabny szalik w klasyczne włoskie wzory oraz laskę z bursztynowym zakończeniem.

Całkowity dochód z wszystkich licytacji sieci Helios oraz Next Film trafi na konto Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która w tym roku pod hasłem „Przejrzyj na oczy” wspiera standardy diagnostyki oraz leczenia wzroku dzieci.

Gazeta.pl po raz czwarty gra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy „#JedenDzieńDłużej”

Przed nami jubileuszowy, 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Gazeta.pl po raz kolejny zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach projektu „#JedenDzieńDłużej”. Podczas akcji na stronach portalu pojawiać się będą materiały redakcyjne o aukcjach przedmiotów od polityków, gwiazd i artystów, z których dochód przekazany zostanie na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.

Projekt pod hasłem „#JedenDzieńDłużej” narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Gdańsku, kiedy to został zamordowany prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. Redakcja gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, jak czytamy w komunikacie, „pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Ta idea wciąż jest aktualna, szczególnie w trudnych miesiącach pandemii. To dlatego redakcja portalu znów chce grać #JedenDzieńDłużej, aby dobro zwyciężyło”.  

- Pomysł, który powstał na fali emocji związanych z tragiczną śmiercią prezydenta Adamowicza, przerodził się w jedną z największych, cyklicznych akcji społecznych w całej historii Gazeta.pl - mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów grupy Gazeta.pl. - Dla mnie równie ważne jak licytacje jest to, że idea czynienia dobra nie od święta trwale jednoczy naszych czytelników, wszystkie redakcje Gazeta.pl oraz naszych partnerów i przyjaciół. Dla mnie prywatnie to wielki zastrzyk pozytywnej energii, dziękuję! - dodaje.


W tym roku projekt „#JedenDzieńDłużej” ruszył w poniedziałek, 24 stycznia i potrwa do poniedziałku, 31 stycznia, czyli zakończy się dzień po finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym czasie na łamach gazeta.pl będą pojawiały się materiały redakcyjne zachęcające do udziału w aukcjach odbywających się na Allegro. Ponownie dostępna będzie także specjalna eSkarbonka Gazeta.pl na Facebooku.  

- Na „#JedenDzieńDłużej” czekam każdego roku z ogromną nadzieją, bo to zdecydowanie jeden z najlepszych dni w całym roku. Z wypiekami na twarzy w redakcji obserwujemy, jak nasi czytelnicy licytują wspaniałe upominki. Z każdym z tych przedmiotów jesteśmy blisko związani, bo prosimy o nie i zdobywamy je niemal przez cały rok. Najważniejsze jest jednak to, że wspólnie udaje nam się czynić dużo dobra i wesprzeć szczytną inicjatywę

- mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych gazeta.pl.


Czytelnicy gazeta.pl mogą w tym roku wylicytować m.in. metamorfozę przeprowadzoną przez stylistów avanti24.pl, dzień na planie zdjęciowym programu „Studio biznes” (więcej tutaj), czy możliwość nazwania jednego z bohaterów epizodycznych nowej książki Remigiusza Mroza. Na aukcjach wystawione zostaną także przedmioty otrzymane od zaprzyjaźnionych z redakcją polityków, artystów, pisarzy i gwiazd, w tym: dwie książki Roberta Biedronia - „Nowy rozdział” i „Pod prąd”, z autografem, książka Remigiusza Mroza „Wybaczam ci” z autografem, płyta Tomasza Organka z dedykacją, książka Yuval Noah Harari „Sapiens” z dedykacją, imienny fotel w Teatrze Syrena i zaproszenia do teatru, zaproszenie do Teatru Dramatycznego i kalendarz z autografami aktorów, dwa pakiety od Teatru Kwadrat, w skład których wchodzą zaproszenie na spektakl, spotkanie z aktorami, płyta DVD i album o teatrze, grafika Małgorzaty Herby, lekcja rysowania online z Tomaszem Samojlikiem, set tenisa we Wrocławiu z Anną Wyszkoni, osobiste oprowadzenie po zamku w Lubowicach przez Jana Lubomirskiego-Lanckorońskiego oraz replika najstarszej książki kucharskiej, torebka z prywatnej kolekcji Joanny Przetakiewicz od projektantki Gabrieli Hearst, zakupiona w Los Angeles, statuetka Joanny Jędrzejczyk - „Herakles”, wspólny trening z Robertem Burneiką i jego żoną, zaproszenie do gospodarstwa Anny i Grzegorza Bardowskich z programu „Rolnik szuka żony” (emisja w kanałach TVP HD i TVP Rozrywka - więcej tutaj), dzień z Patrick The Pan oraz możliwość „dogrania” się do nowej piosenki artysty.

30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę, 30 stycznia br. Jego hasłem jest „Przejrzyj na oczy” - Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wesprze tym razem standardy diagnostyki oraz leczenia wzroku dzieci. Około 120 tysięcy wolontariuszy w niemal 1700 sztabach będzie zbierało środki na wsparcie polskich szpitali i ośrodków medycznych (więcej tutaj).
 
Media grupy Agora wspierają 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, foto: Jakub Orzechowski/Agencja Gazeta
Media grupy Agora wspierają 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, foto: Jakub Orzechowski/Agencja Gazeta


„30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” - transmisje w niedzielę, 30 stycznia 2022 roku w kanałach TTV, TVN i TVN24.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radiowe propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...