Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak pokazują obecne dane firmy Comcast,
sprzedaż Sky w 4. kwartale 2021 r. spadła o 2,4 proc. do 5,1 mld dol. Sprzedaż spadła o 2,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Patrząc na cały rok, widać, że sprzedaż Sky w Europie wzrosła o około 9 proc. w porównaniu z 2020 r. Sprzedaż na koniec roku wyniosła 20,3 mld dol. - według raportu kwartalnego, wzrost wynosi 3,1 proc.
Jeśli chodzi o liczbę abonentów, Comcast musi odnotować straty grupy Sky w bilansie rocznym. Tylko w czwartym kwartale 2021 r. liczba klientów wzrosła o 61 tys. do
23 mln abonentów.
Comcast odnosi się do rosnących relacji z klientami w Anglii i Niemczech, gdzie liczba abonentów wzrosła. Jednak ograniczone prawa do transmisji włoskiej ligi w Sky Italia miały negatywny wpływ we Włoszech.
W 2021 r. łączna liczba klientów Sky spadła o 198 000.
Jeśli chodzi o skorygowaną EBITDA Sky, Comcast odnotowuje wzrost o 10,2 proc. (z wyłączeniem efektów walutowych) do łącznej kwoty 2,4 mld dol. w 2021 roku.
Cały
raport kwartalny można znaleźć na stronie Comcast.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.