reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Trikolor liderem oferty UHD

dodano: 2022-02-07 18:10
autor: RO | źródło: tele-satinfo.ru

Trikolor TV Ultra HD UHD 4K Trikolor potwierdza swoją wiodącą pozycję na rynku płatnej telewizji w Rosji. Największy operator platformy satelitarnej i internetowej na koniec 2021 roku miał 12,261 mln abonentów. Baza abonencka usług HD wzrosła z 10,3 mln do 10,4 mln w ciągu roku.

Trikolor
Trikolor platforma tricolor tv 760px.jpg


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Trikolor zwraca szczególną uwagę na rozwój telewizji ultrawysokiej rozdzielczości. Liczba abonentów Ultra HD prawie potroiła się w ciągu roku do 681 tys. klientów. Mogą oni odbierać do 10 kanałów 4K.

Coraz więcej widzów wybiera usługę online. Liczba subskrybentów Trikolor Kino i TV w 2021 roku wyniosła 1,7 mln. Około 14% klientów telewizji satelitarnej korzystało z usług streamingowych Trikolor, czyli ponad dwukrotnie więcej niż w 2020 roku. Wzrost udziału użytkowników OTT w całkowitej bazie danych umocnił pozycję Trikolor na rynku usług internetowych.

Trikolor jest liderem pod względem liczby klientów płatnej telewizji. Jednocześnie operator nie polega już tylko na usługach DTH, ponieważ rozwija dodatkowe usługi, tworząc własny ekosystem.

Duże zainteresowanie usługą Trikolor Kino i TV wynika z ciągłego uzupełniania filmoteki o nowości kina krajowego i zagranicznego, w tym projekty Amediateka i Premier, czołowych hollywoodzkich studiów Walt Disney Pictures, NBCUniversal, Sony Pictures Television, Warner Bros., Paramount Pictures, New Regency, Lionsgate i innych. Dzisiaj biblioteka filmów i seriali liczy ponad 30 tys. pozycji. Dostęp do usługi jest już zawarty we flagowym pakiecie Edinyj Ultra.

Kanały i oglądalność
Operator pod koniec 2021 roku miał 281 kanałów telewizyjnych, w tym 24 własnej produkcji, z których 3 o tematyce sportowej (Futbolnyj, Hokkejnyj, Sportiwnyj). Udział własnych kanałów filmowych w całkowitym udziale telewizji satelitarnej wyniósł 12%.

Główne plany na 2022 rok
10 lat temu Trikolor jako pierwszy operator w Rosji uruchomił program wymiany sprzętu w ramach rozwoju telewizji HDTV. Ten program pozwolił abonentom zmodernizować posiadany zestaw satelitarny o nowszy odbiornik HD i Ultra HD na korzystnych warunkach. Operator przekazuje stare sprzęty SD otrzymane od klientów do recyklingu. W ciągu 10 lat recyklingowi poddał 7 mln odbiorników.

Trikolor będzie nasycać serwis online nowymi treściami oraz rozwijać dodatkowe usługi. W szczególności operator przygotowuje aplikację asystenta dla telewizji satelitarnej z wygodnym przewodnikiem telewizyjnym po kanałach Tricolor oraz specjalną gablotą rekomendacji. W ramach tego projektu do końca roku ma pojawić się głosowe sterowanie urządzeniami odbiorczymi podłączonymi do Internetu, co zminimalizuje użycie pilota podczas oglądania telewizji.

Źródło: tele-satinfo.ru 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...