dodano: 2022-02-14 11:54 | aktualizacja:
2022-02-15 14:45
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: videowars.screenlovers.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
ScreenLovers już po raz piąty organizuje konferencję
VideoWars by ScreenLovers, poświęconą wideo, telewizji i reklamie. Ideą imprezy jest naświetlenie najciekawszych zjawisk i trendów ze świata multiscreen, a także dyskusja z branżowymi mitami dotyczącymi rynku wideo.
Tegoroczna edycja przybliży słuchaczom m.in. najgorętsze formaty programowe ze świata, tendencje na rynku AVOD i SVOD, fenomen Connected TV, rolę branded content w strategiach top marketerów czy rolę linearnej telewizji w media planie. ScreenLovers zaprezentuje też premierowo wyniki badania rynku pracy w mediach i reklamie realizowanego we współpracy m.in. z SW Research.
12 kwietnia na scenie VideoWars pojawią się m.in.:
Virginia Mouseler (The Wit), Iwona Piwek i Michał Protasiuk (Google), Dorota Kotowska (Mondelez), Łukasz Pytewski i Agnieszka Parfienowicz (GroupM), Marcin Pery (Gemius), Agnieszka Gosiewska (Nielsen), Beata Kucejko (LEGO) czy Magdalena Kolenkiewicz (Starcom).
Partnerami VideoWars by ScreenLovers są w tym roku
Polsat Media, GroupM, YouTube, Adform, Active Family, AMC i GoldenSubmarine.
Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.
Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na
stronie konferencji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.