reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount

dodano: 2022-02-16 16:26
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Paramount/satkurier.pl

Paramount Od 16 lutego br. międzynarodowa firma medialna ViacomCBS będzie działała pod nazwą Paramount Global. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak: CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+, Pluto TV, Simon & Schuster i inne. Firma zapowiedziała również nowe cele związane z platformą streamingową Paramount+, w tym debiut we Francji we współpracy z CANAL+.

ViacomCBS Paramount


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

- Paramount to idea: obietnica bycia najlepszym - powiedziała Shari Redstone, niewykonawcza przewodnicząca rady dyrektorów Paramount. - Obietnica ta zawsze była w centrum naszych aspiracji jako zarządcy ponad stuletniego dorobku filmowego oraz firm i marek, które definiowały i redefiniowały rozrywkę dla kolejnych pokoleń.

- Kultowy szczyt w logo Paramount symbolizuje bogatą historię naszej firmy jako pionierów w Złotej Erze Hollywood. Dziś, gdy przyjmujemy nazwę Paramount, stajemy się jednocześnie twórcami nowej, ekscytującej przyszłości - skomentował Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny Paramount.

Paramount+ jeszcze w 2022 roku w CANAL+

Oprócz zmiany nazwy, firma przedstawiła plany przyspieszenia międzynarodowego rozwoju Paramount+, prezentując nowe treści, rozszerzając ofertę produktów i kontynuując ekspansję na wszystkich kontynentach.

W 2022 roku Paramount+ zadebiutuje we Francji w ramach partnerstwa z Grupą CANAL+. Z usługi będą mogli również korzystać niezależni subskrybenci, w sposób bezpośredni.

Dzięki Paramount+ i SkyShowtime, do końca roku firma będzie oferować usługi streamingowe na ponad 60 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Ameryce Łacińskiej, Kanadzie, Australii, Korei Południowej, na Karaibach i wszystkich głównych rynkach w Europie.

W 2023 roku firma zwróci się w stronę Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, wykorzystując silne tempo rozwoju Paramount+, aby zwiększyć swoją obecność w każdym regionie świata.

Co więcej, w 2022 roku Paramount+ stworzy 50 nowych oryginalnych scenariuszy. Spółka zamierza dotrzeć do 100 mln subskrybentów do końca 2024 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik EDISION OS NINO+ DVB-S2 HEVC

Odbiornik EDISION OS NINO+ DVB-S2 HEVC - tani tuner na...

369 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Optibox NGEN H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki OptiBox firmy AX...

109 zł Więcej...