Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Publiczny kanał telewizyjny w Niemczech KIKA osiągnął 17,2%, a konkurencyjne stacje finansowane z reklam Disney 12% i Nickelodeon 4,9%
Za przekonujące udziały w rynku odpowiadały liczne formaty, które odniosły sukces na wszystkich platformach
Super RTL. Format
„Idefix und die Unbeugsamen” stworzony jako prequel znanych filmów o Asterixie nie tylko uzyskał mocne udziały w nadawaniu linearnym, ale również online. Powiązana gra Idefix cieszyła się dużą popularnością na
toggo.de oraz w aplikacji
TOGGO, a seria, która skupia się na przygodach czworonoga, zanim zmierzyła się z Asterix i Obelix, również odniosła sukces na platformie streamingowej
RTL+.
Własna produkcja
Super RTL „Woozle Goozle” była w stanie konkurować z ponad 65 mln wyświetleń od początku 2021 roku, w szczególności na
YouTube.
Super RTL również bardzo dobrze sobie radzi w wieczornym prime time.
W całym 2021 roku kanał osiągnął mocne 2,2% w grupie widzów 14-59 lat. Kluczową rolę odgrywał także podczas filmów
Asterix od godz. 20:15 w dniach 5.11-11.11 ze średnim udziałem 2,3%, a także podczas promowania filmów świątecznych od 13 listopada.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.