Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czwartym kwartale br.
liczba RGU telewizji wzrosła o 24 300 (w skali roku o 62 400), internetu o 24 900 (60 800), telefonii spadła o 10 100 (44 400), a usług mobilnych zwiększyła się o 5 200 (58 600). Sumarycznie liczba świadczonych przez UPC Polska usług (RGU) wzrosła w ciągu trzech miesięcy o
39 100 (w skali roku o 78 800), natomiast liczba klientów powiększyła się o
20 900 (44 400).
W 2021 roku UPC wprowadziło rozwiązanie Inteligentne WiFi i UPC WiFi Pod, wzmacniając i optymalizując jakość WiFi w domu dla wszystkich swoich klientów. Ponadto UPC kontynuowało program podnoszenia prędkości internetu, zwiększając ją do średniego poziomu
411 Mb/s na użytkownika. Już 3 054 005 gospodarstw domowych jest w zasięgu internetu 1 Gb/s od UPC.
UPC kontynuowało też rozbudowę własnej sieci podłączając w czwartym kwartale ub.r. 19 100 gospodarstw domowych (68 200 w ciągu roku), osiągając na koniec grudnia poziom
3 703 400 gospodarstw domowych.
- 2021 był naszym najlepszym rokiem pod względem wyników biznesowych, potwierdzając koncentrację UPC na klientach i skuteczność naszej długoterminowej strategii wzrostu. Skupiliśmy się na tym, co najważniejsze - byciu blisko klientów i zapewnianiu im jakości i doświadczeń najbardziej polecanej marki. Zaowocowało to zdobyciem zaufania 44 tys. nowych klientów i najwyższym przyrostem bazy od lat. Ponownie potwierdziliśmy wiodącą pozycję UPC na rynku pod względem szybkości internetu, innowacyjności i satysfakcji klientów - powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.