reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska: To nasz najlepszy roczny wynik w historii

dodano: 2022-02-18 10:21
autor: Anita Kaźmierska | źródło: UPC Polska/satkurier.pl

UPC Polska 2021 Na koniec 2021 roku UPC Polska miało 1 569 400 klientów, którzy korzystali z 3 346 300 usług (RGU), w tym 1 397 200 usług telewizji, 1 350 500 usług internetu, 598 600 usług telefonii i 121 300 usług mobilnych. Operator odnotował wzrosty w zakresie telewizji, internetu i usług mobilnych, natomiast spadek liczby RGU telefonii.

UPC Polska
UPC Polska wyniki 2021


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czwartym kwartale br. liczba RGU telewizji wzrosła o 24 300 (w skali roku o 62 400), internetu o 24 900 (60 800), telefonii spadła o 10 100 (44 400), a usług mobilnych zwiększyła się o 5 200 (58 600). Sumarycznie liczba świadczonych przez UPC Polska usług (RGU) wzrosła w ciągu trzech miesięcy o 39 100 (w skali roku o 78 800), natomiast liczba klientów powiększyła się o 20 900 (44 400).

W 2021 roku UPC wprowadziło rozwiązanie Inteligentne WiFi i UPC WiFi Pod, wzmacniając i optymalizując jakość WiFi w domu dla wszystkich swoich klientów. Ponadto UPC kontynuowało program podnoszenia prędkości internetu, zwiększając ją do średniego poziomu 411 Mb/s na użytkownika. Już 3 054 005 gospodarstw domowych jest w zasięgu internetu 1 Gb/s od UPC.

UPC kontynuowało też rozbudowę własnej sieci podłączając w czwartym kwartale ub.r. 19 100 gospodarstw domowych (68 200 w ciągu roku), osiągając na koniec grudnia poziom 3 703 400 gospodarstw domowych.
 

- 2021 był naszym najlepszym rokiem pod względem wyników biznesowych, potwierdzając koncentrację UPC na klientach i skuteczność naszej długoterminowej strategii wzrostu. Skupiliśmy się na tym, co najważniejsze - byciu blisko klientów i zapewnianiu im jakości i doświadczeń najbardziej polecanej marki. Zaowocowało to zdobyciem zaufania 44 tys. nowych klientów i najwyższym przyrostem bazy od lat. Ponownie potwierdziliśmy wiodącą pozycję UPC na rynku pod względem szybkości internetu, innowacyjności i satysfakcji klientów - powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Spycat Mini V2

Spycat Mini V2  - mały, tani odbiornik satelitarny HD w...

219 zł Więcej...