- Miejsca pracy i nasz do niej stosunek czeka wielka redefinicja. Coraz więcej rozmawiamy i zastanawiamy się nad tym, czego właściwie potrzebujemy od tego miejsca. Relacji? Poczucia sensu? Pieniędzy? W pracy spędzamy tak wiele godzin, że warto zadbać o swój dobrostan i dobre samopoczucie podczas wykonywania obowiązków służbowych. I właśnie o tym, jak to zrobić, jest podcast „Dobra praca”
- tłumaczy Zuzanna Piechowicz, pomysłodawczyni i autorka cyklu.
- Rynek pracy zmienia się dynamicznie, a wyścig o pracownika wygrywają ci pracodawcy, którzy potrafią uważnie wsłuchiwać się w rytm zmian - mówi Adam Marona, sales manager w serwisie OLX. - Przy okazji kolejnego sezonu podcastów realizowanego we współpracy z Tok FM zachęcamy, by w rynek pracy wsłuchiwać się wspólnie z nami. Cieszymy się, że możemy nadal współtworzyć tę wartościową audycję - dodaje.
- Nasi klienci coraz bardziej interesują się możliwością wykorzystania podcastów w komunikacji reklamowej - w mediamiksach kampanii wielu marek zajęły już one stałe miejsce. To oczywiście efekt trendów związanych z podcastami, a zwłaszcza ich rosnącej słuchalności - jak podawaliśmy w ostatnim badaniu Tandem Media „Słuchacz podcastów w Polsce” zasięg tygodniowy podcastów wzrósł znacząco z 17 proc. w 2020 do 21 proc. w 2021 roku, a miesięcznie tego medium słucha ponad 31 proc. internautów - wyjaśnia Maciej Moszczynski, dyrektor zarządzający Tandem Media. - OLX jest bez wątpienia jednym z pionierów komunikacji za pośrednictwem podcastów w naszym kraju - jesteśmy zbudowani konsekwencją, z jaką od kilku lat korzysta z oferty Tok FM w tym zakresie. Takie właśnie działanie pozwala na dopasowanie treści audio do potrzeb marketingowych biznesu w dłuższym i zmiennym horyzoncie czasowym - dodaje.
Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
339 zł Więcej...