CNN+ został ogłoszony już w lipcu 2021 roku, z debiutem zapowiedzianym na pierwszy kwartał 2022 roku. Usługa oferuje subskrybentom trzy rodzaje treści: programy na żywo, na życzenie i interaktywne, w tym zupełnie nowy sposób na zaangażowanie się w dziennikarstwo i narrację CNN.- 29 marca będzie ważnym dniem w historii CNN, a CNN+ stanie się kluczową częścią naszej przyszłości - powiedział Andrew Morse, EVP, Chief Digital Officer CNN i szef CNN+. - Jestem bardzo dumny z pracy, jaką wykonały nasze zespoły, aby światowej klasy dziennikarstwo i narracja ożyły na tej nowej platformie. Nie możemy się doczekać, aż nasi subskrybenci tego doświadczą.
CNN będzie oferować pojedynczą aplikację CNN z dostępem zarówno do CNN+, jak i TVE, m.in. z łatwą nawigacją. W jednej aplikacji CNN klienci CNN+ będą mogli odkryć szereg nowych treści na żywo, na życzenie i interaktywnych, dzięki przygotowanym przez redakcję i spersonalizowanym doświadczeniom. Klienci płatnej telewizji również będą mogli cieszyć się doświadczeniem TVE, które znają od lat, w tym dostępem do linearnych kanałów telewizyjnych CNN: CNN, CNN International i HLN, a także pokaźnej oferty VOD - wyłącznie dla klientów płatnej telewizji.- Cieszymy się, że wszyscy będą mogli doświadczyć CNN+ i zobaczyć, nad czym pracujemy - powiedziała Alex MacCallum, Head of Product CNN Worldwide i dyrektor generalny CNN+. - Mamy naprawdę atrakcyjną ofertę treści ze światowej klasy dziennikarzami CNN i jesteśmy pewni produktu oferowanego w tej atrakcyjnej cenie.