reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery+ i HBO Max zostaną połączone

dodano: 2022-03-15 14:49
autor: Anita Kaźmierska | źródło: Variety/satkurier.pl

HBO Max Po połączeniu Discovery z WarnerMedia usługi streamingowe discovery+ i HBO Max również staną się jednością, ale nie nastąpi to od razu. Jak poinformował Gunnar Wiedenfels, dyrektor finansowy Discovery, korporacja przygotowuje się do połączenia platform streamingowych, ale zanim to zostanie przeprowadzone, pierwszym krokiem w ramach integracji będzie „jakaś forma pakietyzacji”. W międzyczasie nowa firma - Warner Bros. Discovery, opracuje najlepszy sposób na scalenie obu serwisów streamingowych.

AT&T
Warner Bros. Discovery AT&T WarnerMedia


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Gunnar Wiedenfels, dyrektor finansowy Discovery, który będzie również pełnił funkcję dyrektora finansowego nowo połączonej spółki Warner Bros. Discovery, powiedział 14 marca br. podczas 30. dorocznej konferencji Media, Internet & Telecom Conference, organizowanej przez Deutsche Bank, że Discovery czyni przygotowania do połączenia obu platform streamingowych. Oznacza, że ​​po raz pierwszy firma faktycznie ujawniła swoją strategię po fuzji dla discovery+ i HBO Max, wśród spekulacji, iż mogą one pozostać osobnymi usługami z opcją sprzedaży w jednym pakiecie. Ale zanim discovery+ i HBO Max zostaną połączone, Wiedenfels mówi, że pierwszym krokiem podczas integracji będzie „jakaś forma pakietyzacji”. W międzyczasie nowa firma wymyśli „najlepszy sposób na połączenie obu platform”.
 

- Jednym z najważniejszych elementów jest to, że wierzymy w połączony produkt, a nie w pakiet... Wierzymy, że głębia i zakres tej oferty treści będzie fenomenalną propozycją dla konsumentów - powiedział Gunnar Wiedenfels, CFO Discovery i w przyszłości Warner Bros. Discovery (za Variety.com). - Problem jest taki, że aby dojść do tego punktu i zrobić to w sposób, który będzie naprawdę satysfakcjonujący dla naszych subskrybentów, zajmie to trochę czasu. Powtarzam, że to nic, co wydarzy się w ciągu kilku tygodni – miejmy nadzieję, że nie w ciągu kilku lat, a w kilka miesięcy – natomiast w międzyczasie zaczniemy tworzyć tymczasowe rozwiązanie. Tak więc od samego początku pracujemy nad przygotowaniem pakietu, może z jednym kontem, może kopiując treści pomiędzy produktami, itp., abyśmy mogli zacząć odnosić pewne korzyści już na wczesnym etapie. Jednak głównym celem będzie harmonizacja platformy technologicznej. Stworzenie jednego bardzo, bardzo mocnego, połączonego produktu i platformy skierowanej bezpośrednio do konsumenta zajmie trochę czasu.

W Polsce treści discovery+ są obecne w ramach platformy Player (od 8 grudnia 2020 roku), natomiast HBO Max zadebiutował w naszym kraju 8 marca br., zastępując HBO GO. Kosztuje 29,99 zł miesięcznie (w promocji 19,99 zł miesięcznie). Gunnar Wiedenfels nie udzielił wskazówek dotyczących tego, ile łączona platforma streamingowa mogłaby kosztować, ani jak mogłaby się nazywać.
 

- Biznes direct-to-consumer jest teraz wyraźnie dalej niż to, co mieliśmy cztery lata temu - powiedział Wiedenfels (za Variety.com). - Zatem istnieje teraz większe ryzyko, kiedy chce się to zrobić dobrze. Biorąc pod uwagę te dwa produkty przeznaczone bezpośrednio dla konsumentów, w momencie finalizacji transakcji blisko 100 mln ludzi będzie dotkniętych zmianami. Będzie to więc wymagało bardzo, bardzo szczegółowego i zdyscyplinowanego planowania.

Transakcja Discovery-WarnerMedia o wartości 43 mld dol. ma zostać zamknięta na początku drugiego kwartału tego roku. Informatorzy „Variety” podają nawet konkretny przedział czasowy: 11-28 kwietnia.
 

- Połączenie nie może mieć większego sensu niż to, co tutaj robimy - powiedział Wiedenfels. - Mamy HBO Max, z pozycjonowaniem bardziej premium, do męskiej widowni, oraz discovery+ skierowane głównie do kobiet. Mamy codzienne zaangażowanie w discovery+, w przeciwieństwie do opartego na wydarzeniach charakteru treści HBO Max. Biorąc to razem, nie mam wątpliwości, że stworzymy jeden z najbardziej kompletnych, w rodzaju czterech ćwiartek, produktów: old-young-male-female (do młodych, starszych, mężczyzn i kobiet - przyp. red.). I naprawdę jestem tym podekscytowany. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę pierwsze połączone wskaźniki direct-to-consumer, ponieważ teoretycznie siła akwizycji HBO Max w połączeniu z siłą utrzymywania treści discovery+, jak sądzę, stworzy wystrzałowy produkt DTC, a także to z pewnością powinno prowadzić do bardzo zdrowego wzrostu przychodów w nadchodzących latach.

Mówiąc o globalnych perspektywach nowej firmy, Wiedenfels dodał: - Ważne jest, aby pamiętać, że DTC na arenie międzynarodowej będzie dla nas wykładniczo lepszym biznesem niż telewizja linearna.

Źródło: variety.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...