reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

NENT Group zamierza zmienić nazwę na Viaplay Group

dodano: 2022-03-30 11:49 | aktualizacja: 2022-03-30 12:47
autor: Anita Kaźmierska | źródło: NRNT Group/.satkurier.pl

NENT Group Nordic Entertainment Group (NENT Group) zaproponuje akcjonariuszom rebranding na Viaplay Group. Zdaniem grupy, propozycja ta odzwierciedla strategiczne ukierunkowanie na usługę streamingową Viaplay oraz jej trwającą międzynarodową ekspansję i dalszy rozwój w Skandynawii. Propozycja rebrandingu na Viaplay Group podlega zatwierdzeniu przez akcjonariuszy NENT Group na zwyczajnym walnym zgromadzeniu spółki w dniu 18 maja br.

Viaplay
Viaplay


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z propozycją, działalności związane z radiem i sprzedażą reklam NENT Group zostaną przemianowane odpowiednio na Viaplay Group Radio oraz Viaplay Group Ad Sales. Działalność studyjna firmy zyskała nazwę Viaplay Studios już we wrześniu 2021 roku.

W ramach rebrandingu planuje się zmianę symbolu giełdowego spółki na giełdzie sztokholmskiej NASDAQ z „NENT B” na „VPLAY B”.
 

- Nasz proponowany rebranding dokładnie pokazuje, kim jesteśmy – szybko rozwijającą się międzynarodową firmą rozrywkową. Przekształcenie w Viaplay Group zapewni przejrzystość, prostotę i widoczność. Sprawi, że będziemy jeszcze bardziej atrakcyjni dla partnerów, inwestorów i talentów. Globalny rynek streamingu nigdy wcześniej nie był tak ekscytujący i konkurencyjny jak teraz, a innowacyjność we wszystkich obszarach, od naszej platformy po naszą markę, ma kluczowe znaczenie - powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny NENT Group.

Viaplay jest najbardziej rozpoznawalną marką NENT Group i jedyną obecną na wszystkich jej rynkach oraz największą pojedynczą jednostką firmy generującą przychody.

Viaplay jest dziś dostępny w 11 krajach, z co najmniej 16 krajami planowanymi do końca 2023 roku i ma mieć około 12 mln subskrybentów do końca 2025 roku.

W krajach skandynawskich i bałtyckich, Polsce i Holandii Viaplay oferuje unikalną kombinację Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, treści dla dzieci i sportu na żywo premium. W Stanach Zjednoczonych usługa zapewnia „najlepszą ofertę z krajów skandynawskich”, która obejmuje zarówno Viaplay Originals, jak i wybrane treści stron trzecich.

Obecny branding NENT Group został wprowadzony w czerwcu 2018 roku w ramach oddzielenia firmy od jej dawnej spółki matki, Modern Times Group.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Biznes


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena TELE System PF85 grafit

Włoska, stalowa antena podświetlana PF85 znanej firmy TELE System, z...

159 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q + TelevioTV 3m-ce

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

389 zł Więcej...