W kampanii „Poza utartą ścieżką” kanał National Geographic zachęca widzów, by dołączyli do odkrywania świata podążając śladem bohaterów premierowych serii. W spocie widzowie zobaczą fragmenty produkcji, które już niedługo będzie można zobaczyć na antenie: „Wyprawy na dno” (sezon 4.), „Na tropie dinozaurów” (więcej tutaj), „Megamaszyny”, „Alaska: następne pokolenie” (sezon 2.), „Tajemnice podwodnych wraków” (więcej tutaj) i „Najniebezpieczniejsze drogi”.- Odkrywanie świata jest niekończącym się procesem - podczas, gdy jedni zgłębiają tajemnice przeszłości, inni w tym samym czasie tworzą przyszłość. Kanał National Geographic pozwala widzom na uczestniczenie w tym niezwykłym spektaklu, zajmując miejsce w pierwszym rzędzie. W ramach kampanii „Poza utartą ścieżką” pragniemy ukazać świat widziany oczami bohaterów naszych produkcji - inżynierów, odkrywców i podróżników - którzy zdają sobie sprawę z ryzyka wyznaczania własnych dróg i nie boją się go podjąć. Wśród nich zobaczymy m.in. polskiego nurka wrakowego, Tomasza Stachurę. To nie jedyny lokalny akcent występujący w ofercie programowej, co bardzo nas cieszy i z pewnością również spotka się z uznaniem widzów
- mówi Edyta Pytlewska-Mele, VP, general manager networks w The Walt Disney Company.
SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2
Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...
419 zł Więcej...