reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Rusza kampania National Geographic [wideo]

dodano: 2022-03-28 12:38
autor: Łukasz Knapik | źródło: The Walt Disney Company

National Geographic „Poza utartą ścieżką” Ruszyła kampania „Poza utartą ścieżką” kanału National Geographic. W jej ramach stacja promuje takie programy jak „Wyprawa na dno” (sezon 4.), „Na tropie dinozaurów”, „Megamaszyny”, „Alaska: Następne pokolenie” (sezon 2.), „Tajemnice podwodnych wraków” i „Najniebezpieczniejsze drogi”.

National Geographic „Poza utartą ścieżką”


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał National Geographic rusza z kampanią „Poza utartą ścieżką”. Jak zapowiada nadawca, w spocie stacja prezentuje premierowe programy i nieustraszonych odkrywców, których nie ogranicza odległość, wysokość, głębokość czy niebezpieczeństwo. To ich historie, opowiadane przez kanał National Geograpahic, pozwalają widzom odkrywać często niedostępne miejsca i brać udział w niezwykłych wyprawach tropem inżynierii, ekstremalnych wrażeń i eksploracji.

Jak zapewnia nadawca, podczas, gdy większość pyta „Dlaczego?”, oni pytają „Dlaczego nie?” - bohaterowie programów kanału National Geographic znają prawdziwą cenę wyprawy poza utartą ścieżką. Ci podróżnicy, odkrywcy i naukowcy stoją za przełomowymi odkryciami i osiągnięciami, które poszerzają naszą perspektywę postrzegania i rozumienia otoczenia. Choć działają na różnych polach, od inżynierii, przez eksplorację, aż po ekstremalne wyprawy, łączy ich jedno - razem z kanałem National Geographic wytyczają nowe kierunki, a charakterystyczna żółta linia staje się dla nich drogą przez niezbadany ląd.
 

- Odkrywanie świata jest niekończącym się procesem - podczas, gdy jedni zgłębiają tajemnice przeszłości, inni w tym samym czasie tworzą przyszłość. Kanał National Geographic pozwala widzom na uczestniczenie w tym niezwykłym spektaklu, zajmując miejsce w pierwszym rzędzie. W ramach kampanii „Poza utartą ścieżką” pragniemy ukazać świat widziany oczami bohaterów naszych produkcji - inżynierów, odkrywców i podróżników - którzy zdają sobie sprawę z ryzyka wyznaczania własnych dróg i nie boją się go podjąć. Wśród nich zobaczymy m.in. polskiego nurka wrakowego, Tomasza Stachurę. To nie jedyny lokalny akcent występujący w ofercie programowej, co bardzo nas cieszy i z pewnością również spotka się z uznaniem widzów

- mówi Edyta Pytlewska-Mele, VP, general manager networks w The Walt Disney Company.

W kampanii „Poza utartą ścieżką” kanał National Geographic zachęca widzów, by dołączyli do odkrywania świata podążając śladem bohaterów premierowych serii. W spocie widzowie zobaczą fragmenty produkcji, które już niedługo będzie można zobaczyć na antenie: „Wyprawy na dno” (sezon 4.), „Na tropie dinozaurów” (więcej tutaj), „Megamaszyny”, „Alaska: następne pokolenie” (sezon 2.), „Tajemnice podwodnych wraków” (więcej tutaj) i „Najniebezpieczniejsze drogi”.

„Poza utartą ścieżką” - kampania National Geographic:



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

419 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

349 zł Więcej...