dodano: 2022-04-22 11:23 | aktualizacja:
2022-04-22 14:59
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: AT&T/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Raportowana przez
AT&T liczba subskrybentów
HBO Max i HBO nie obejmuje ani użytkowników z darmowym okresem próbnym, ani subskrybentów Cinemax. Za to zawiera zarówno bezpośrednie subskrypcje, jak i te wykupione u operatorów płatnej telewizji.
Wskaźnik
ARPU w Stanach Zjednoczonych wyniósł na koniec pierwszego kwartału br.
11,24 dol. Definiuje się go jako przychody z subskrypcji HBO Max i HBO w danym okresie podzielone przez liczbę subskrybentów, z wyłączeniem przychodów HBO Commercial i innych rozliczanych zbiorczo przychodów oraz subskrybentów w tym okresie.
Usługa streamingowa
HBO Max należy do koncernu
Warner Bros. Discovery, w którym większościowym udziałowcem jest
AT&T.
W Polsce HBO Max wystartował 8 marca br., zastępując HBO GO. Cena subskrypcji wynosi
29,99 zł miesięcznie. W ofercie HBO można znaleźć produkcje Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network, Max Original oraz wiele innych filmów i seriali.
Dodajmy, że w tym samym czasie liczba subskrybentów największej na świecie usługi streamingowej -
Netflix, spadła o 0,2 mln do 221,6 mln, a jej operator przewiduje dalsze spadki, tym razem aż o 2 mln, w drugim kwartale br.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.