reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CNN zamknie serwis CNN+ po miesiącu

dodano: 2022-04-21 20:24 | aktualizacja: 2022-04-22 16:17
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CNN/satkurier.pl

CNN+ Serwis streamingowy CNN+, którego start był reklamowany jako jedno z najważniejszych wydarzeń w historii CNN, zostanie zamknięty 30 kwietnia br., zaledwie miesiąc po uruchomieniu. Klienci CNN+ „otrzymają proporcjonalny zwrot opłat subskrypcyjnych” - podała firma. Decyzja została podjęta przez nowe kierownictwo, po tym jak dawna spółka macierzysta CNN, WarnerMedia, połączyła się z Discovery, tworząc na początku tego miesiąca Warner Bros. Discovery.

CNN
CNN+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wizja poprzedniego zespołu zarządzającego dotycząca CNN+ jest sprzeczna z planem dyrektora generalnego Warner Bros. Discovery, Davida Zaslava, aby zgromadzić wszystkie marki firmy w jednej usłudze streamingowej.
 

- Na złożonym rynku serwisów streamingowych konsumenci oczekują prostoty i kompleksowej usługi, która zapewnia lepsze wrażenia i większą wartość niż osobne oferty, a dla firmy bardziej zrównoważony model biznesowy, który napędza nasze przyszłe inwestycje w doskonałe dziennikarstwo i opowiadanie historii - poinformował J.B. Perrette, prezes i dyrektor generalny Discovery.

J.B. Perrette i przyszły dyrektor generalny CNN, Chris Licht, powiadomili pracowników o decyzji na spotkaniu w czwartek, 21 kwietnia. Setki pracowników CNN+ mogą stracić pracę. Licht zaznaczył w wewnętrznym komunikacie, że „wszyscy pracownicy CNN+ będą nadal otrzymywać wynagrodzenie i świadczenia przez następne 90 dni, podczas gdy badane będą możliwości dalszej współpracy w ramach CNN, CNN Digital i na innych posadach w rodzinie Warner Bros. Discovery”. Dodał, że pracownicy, którzy nie zostaną zaangażowani nigdzie indziej w firmie, otrzymają co najmniej 6-miesięczną odprawę.

Licht powiedział na temat debiutu CNN+, że „był to niezwykle udany start”, ale po prostu niezgodny z planami nowo połączonej firmy. Usługa streamingowa CNN+ została uruchomiona zaledwie dwa tygodnie przed zamknięciem fuzji WarnerMedia-Discovery, ku irytacji kierownictwa Discovery, które miało inną strategię, ale nie mogło legalnie komunikować się z kierownictwem CNN przed oficjalną transakcją.

Wiceprezes wykonawczy odpowiedzialny za CNN+ i wszystkie cyfrowe biznesy CNN, Andrew Morse, odejdzie z firmy po okresie przejściowym. W notatce do pracowników Morse opisał swoje dziewięć lat w CNN jako „niesamowitą przejażdżkę” i dodał: „Kiedy firma wkracza w ekscytujący okres zmian, jasne jest, że wizja przyszłości nowego kierownictwa jest inna niż ta, jaką już mieliśmy. W porządku. To wszystko jest częścią zmian”. Licht powiedział na spotkaniu, że chce, aby Morse pozostał w firmie, ale uszanował tę decyzję.

Alex MacCallum, szef produktu i dyrektor generalny CNN+, będzie kierował CNN Digital i współpracował z Lichtem „w celu określenia przyszłej strategii przywództwa”, podała firma w komunikacie prasowym.

CNN wydało setki milionów dolarów na nową aplikację streamingową i zwabiło do niej największe talenty z innych sieci, w tym Kasie Hunt z NBC i Chrisa Wallace z Fox News. Usługa oferowała godziny codziennych programów na żywo i cotygodniowych programów. Subskrypcja kosztowała 5,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie.

Źródło: cnn.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...